דה בסט אוף

 

חיפשתי משהו במחשב ואיכשהו נפלתי על שלושה פוסטים ישנים וטובים, אז חשבתי שכשירות לציבור, ולטובת המצטרפים החדשים, נעשה איזה מערוף ונביא אותה בלקט קצר של כמה דברים יפים שיצא לי לכתוב, דברים שיעשו לכם מצב רוח טוב לקראת השבוע החדש המתרגש עלינו.

א.

הראשון, "חמישה רגעים נוגעים ללב", נכתב גם הוא ביום ראשון, והוא מכיל את העצב המסוים הזה של תחילת השבוע. הוא יגע בכם.

טיזר: "זה קצת כמו לשחרר את ווילי או להפריח בועת סבון או לקפוץ למים קרים; יש בזה משהו משחרר, יש בזה משהו בלתי הפיך, ויש בזה גם משהו שאפשר היה להגדיר אותו כנואש, אם הוא לא היה בדיוק ההפך הגמור מנואש"

ב.

השני, "סלט חצילים", קצר ומתוק. הוא ילטף אתכם.

טעימה: "… אולי אני עצוב בטעם עייף, אולי אני עצוב בטעם אבסורד (כמה יפה העברית שלנו, שטעם בה הוא גם סיבה)"

ג.

השלישי ,"בוא יא מניאק, בוא!", מכיל סוג מסוים מאוד של אגו-טריפ. הוא יקפיץ אתכם.

הצצה: "… אנחנו, שהיינו שם, יודעים איך נראה האושר. השתקפנו בו, נרקיסים לרגע אינסופי, ועכשיו אנחנו יודעים איך אנחנו נראים כשאנחנו מאושרים"

 

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • זו ש  ביום 28/11/2004 בשעה 18:24

    היתה לי למקרא הפוסט הזה, עוד טרם הלכתי בכיוון שהצביעו אצבעותיך הכחולות: הפה שלי התמלא רוק, כמצפה לטעום את המעדנים שערכת על השולחן.

    ואתה טעים לקריאה, מאוד טעים.

    🙂

  • חיים אחרים  ביום 28/11/2004 בשעה 21:26

    את ממש כמו אייל שני

  • חיים אחרים  ביום 28/11/2004 בשעה 21:27

    נורא. נורא אירוטי מה שכתבת.

  • ז'ק דרידק  ביום 28/11/2004 בשעה 21:49

    דקונסטרוקציה לאייל שני – כבר עשו?

  • זו ש  ביום 29/11/2004 בשעה 0:34

    אם אני כמו אייל שני, מי כמו אייל ראשון?
    🙂

  • צחי  ביום 29/11/2004 בשעה 13:51

    מאונן כפייתי וגם לא חכם גדול.
    אם היית פילוסוף צרפתי אולי בצד היומרנות היה גם איזה כיסוי.

  • *  ביום 29/11/2004 בשעה 15:59

    כמו תמיד אתה ענק!

  • NYC boy  ביום 30/11/2004 בשעה 23:10

    Fine as wine
    And still able to stir a little badass reaction from the kids too…
    Makes the chest widen – as one would say in your part of the hemisphere.

    Here’s looking at you kid.

כתיבת תגובה