המצגת שלי ושל תמיר שפר בפצ'ה קוצ'ה האחרון ועוד כמה דברים

 

שלום.

הנה לינק למצגת שלי ושל תמיר שפר מהפצ'ה קוצ'ה האחרון

הנה לינק לפרוייקט השער שלי ושל המשפחה בגלובס

הערב אני בתוכנית "שעת תרגול", 106 אףאם, שבע עד שמונה

ב-28.1 יש הופעה של נאג' חמאדי באוזן השלישית. רישמו לפניכם

האמת שבזמן האחרון אני לא מגיע לכאן הרבה, איכשהו התרגלתי לשתף יותר בעמוד הפייסבוק שלי וגם בטוויטר. גם בגלל שפה זה אף פעם לא מצליח לי. אבל אני לא דואג, ככה זה אצלי – הכל עניין תקופות. עוד אשוב, בטח באתר חדש ומעוצב

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • סרבן מצפון  On 12/01/2010 at 6:09

    טוב תראה –
    מה עושה מי שהוא, כמוני, סרבן פייסבוק מטעמים עקרוניים?
    ונניח שיש לי לוגין פיקטיבי לפ"ב – אני צריך להיות "חבר" שלך בשביל לראות עדכונים??

    (שוין, אסתפק בטוויטר (עוד דבר שנוא) ובגלובס.
    מה לא עושים בשביל לקרוא אותך.

  • דרור פויר  On 13/01/2010 at 8:47

    סרבן, אתה צודק ואני צריך לגלות יותר רגישות כלפי אנשים כמוך, והם רבים. אשוב לעדכן ותודה

כתיבת תגובה

