תזכורת זה: אין עוד הרבה זמן

אם את או אתה גרים בתל אביב אבל בתעודת הזהות רשומים עדיין אצל ההורים – אל תבואו לבכות לנו אחר כך ששכר הדירה הוכפל ושבונים עוד מגדל מול הבית.

הפתרון: הצביעו לדב חנין ו"עיר לכולנו" בבחירות לעירייה, ב-11.11.08

הבעיה: בשביל זה אתם צריכים להיות רשומים בתל אביב.

הפתרון: זה קל מאוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לגשת ולשנות את תעודת הזהות – הנה, ככה עושים את זה פשוט (ותודה ליואב לרמן)

הבעיה: זה חייב להיות מהר מהר, עד סוף החודש.

הפתרון: לקום ולעשות את זה.

 

יאללה עיר לכולנו! יאללה דב חנין! קדימה למהפכה! מחזירים את העיר לתושבים!

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רונית  On 09/09/2008 at 11:29

    זה יפה שאתה תומך נלהב ומלהיב. מחויב לרעיון ולא מסתפק בהטפה לו אלא ממש ממריץ לעשיה.

    אבל לא ממש פירטת למה מהפיכה, מה זה אומר מבחינתך "להחזיר את העיר לתושבים", מה כל כך רע בחולדאי, מה טוב בחנין. גם לא בפוסט שהצהרי שגם אתה מצביע עבורו.
    לא מתאים לך לשנן סיסמאות של אחרים.
    בחיי שאני רוצה להבין, ואני רשומה בעיר הזאת ומצביעה מאז ומתמיד.
    קדימה – פרט הסבר ונמק.
    ויפה שעת אחת קודם.

  • בלוגר  On 09/09/2008 at 12:16

    בתולדות הקמפייניירה של הברנז'ה.
    גם בת"א וגם בארה"ב.

  • דוד  On 09/09/2008 at 12:35

    אני שמח שאתה אופוטימי, אבל משום מה כל ההתערבויות של המדינה בשוק הדירות להשכרה הובילו בטווח הארוך להצטמצמותו (החל מאכיפת החוק להגנת הדייר ב1940 בידי ממשלת ירום הודה המנדטורית).

    לא שאני נגד דוב חנין. נראה לי שיהיה עדיף אם דב חנין יצליח לקדם תחבורה ציבורית מודרנית לתל אביב וכך יאפשר להרחיב את שוק השכירות גם לפתח תקווה וחולון.

  • דרור פויר  On 09/09/2008 at 13:34

    רונית – את צודקת ואני אסביר באריכות בפוסט הבא. השלב הנוכחי הוא קודם כל שאנשים ישנו את הכתובות שלהם. אחר כך כבר אשכנע למה להצביע דווקא לעיר לכולנו
    בלוגר – נקווה מאוד שלא
    דוד – אתה צודק. גם אני חושב שתחבורה ואוויר נקי צריכים לבוא לפני דיור

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 09/09/2008 at 13:47

    רונית, גם אם מישהו חושב שחולדאי ראש עיריה טוב ורוצה להצביע לו, שילך וישנה את הכתובת שלו לתל אביב (כלומר, אם הוא גר בעיר).
    או בירושלים.
    או בכל מקום שבו אתה גר והוא לא הכתובת שרשומה לך בתעודת הזהות.

  • כרובי  On 09/09/2008 at 17:17

    כי אני, את ראש העיר שלי כבר בחרתי.

    חולדאי.

    * ניתן להשיג גם בצורת דינוזאורים.

  • נופלת מגרייס  On 09/09/2008 at 22:50

    אני יש לי רק שאלה אחת
    אתה באמת, באמת מאמין שחנין יעשה את זה אחרת?

    כי טיפש אתה לא. אז אולי תמים? אולי חולם?

    אני טועה באמונה כי כל אדם שמקבל כח הופך למושחת?

    אתה יודע מה? לא כל. רוב. חנין בין המיעוט?

  • דרור פויר  On 09/09/2008 at 23:48

    נופלת – אחרי טוקבק שכתבת לי בטור שכותרתו "אין אלוהים" מחקתי אותך לגמרי. אני לא מעוניין לענות לך או להתייחס אלייך או אפילו לקרוא את התגובות שלך. הסגנון שלך, עם סימני השאלה בסוף כל משפט, הוא אידיוטי ומעצבן, וכך גם השאלות עצמן – מקרה של התאמה מושלמת בין תוכן לסגנון.

  • נופלת מגרייס  On 10/09/2008 at 0:15

    אה

  • כרמל  On 10/09/2008 at 10:15

    ביום חמישי הבא אני עושה איתו חוג בית אצלי, בואו לשמוע את חנין ולשאול אותו את השאלות בעצמכן (כתבו לי למייל המופיע בהודעה לפרטים)
    לחנין יש רקורד של אדם ישר וחרוץ במקום הרבה יותר מושחת מעירייה – הכנסת עצמה. יש לי יסוד להאמין שיהיה אחרת.

  • לא בלוגר  On 10/09/2008 at 18:55

    ןהמחשבה על פרצופם של פויר, שוקי גלילי ושאר פלצני הבלוגוסקקה, יום אחרי שחנין יובס, בהחלט עושה לי את זה.

  • דרור פויר  On 10/09/2008 at 19:29

    כרמל – כל מה שאמרת נכון, חוץ מדבר אחד: העיריות מושחתות הרבה יותר מהכנסת
    לא בלוגר – אתה אידיוט. מה שעומד פה על הפרק הוא לא פרצופם של כמה בלוגרים, זה העתיד של כולנו

  • נופלת מגרייס  On 10/09/2008 at 22:42

    לכנות את כולם אדיוטים זה סופר מתוחכם ובכלל
    לא מזכיר התנהגות של פוליטיקאים

    דרך מעניינת להציג את עצמך כתומך באדם שרובנו לא יודעים עליו דבר.

    דרור, סימני שאלה הם בדיוק מה שפוליטיקאים כמוך שונאים. עבור אחרים, סימני שאלה הם מה שתלוי כל הזמן מעל ראשם, בתור אזרח, בתור תושב, בתור אדם.

    אתה כזה מאכזב, לעזאזל.

  • לא בלוגר  On 11/09/2008 at 8:27

    אין מה להתאכזב מפויר. כולה אידיוט פלצן שעושה רעש אבל שום דבר מעבר לזה.

    ופויר – אני שוב חושב על הפרצוף שלך אחרי הבחירות. תענוג ממש.

  • דרור פויר  On 11/09/2008 at 9:24

    ואוו, ממש הכנסתם לי שניכם, לוחמים אמיצים שכמותכם.

    לא בלוגר (מה כן, אגב?) – הבט, ידידי הדביל, על מערכת היחסים הלא סימטרית שמתקיימת בינינו: אתה חושב על הפרצוף שלי ולדבריך אתה מתענג מזה, מן הסתם אתה גם נוגע בעצמך תוך כדי. איפה אתה עושה את זה, אגב, במקלחת? במיטה? על הספה בסלון? אתה בטח רוצה לדעת מה אני לובש.
    אבל אני, אתה מבין, אני לא מקדיש לך עשירית שניה מזמני הלא מי יודע מה יקר. אתה כלום בשבילי. אתה גרעפץ ברוח, כמו שאני אוהב לומר. גרגר חול במדבר סהרה יקבל ממני יותר תשומת לב.

    ואת, לך אין לי מה לומר. את בטח מאלה שנשארים לישון אחרי ששואלים אותם אם הם רוצים לשתות משהו לפני שיילכו

  • לא בלוגר  On 11/09/2008 at 11:29

    בתור גרגר חול אתה מקדיש לי יותר שורות משאני מקדיש לך. אבל זה בסדר, אני מבין שהאמת כואבת.

  • דורה  On 14/09/2008 at 12:45

    אם מישהו משלם לכם כדי להעליב את פויר בטוקבקים או שאתם באמת עד כדי כך משועממים ומתוסכלים.

  • גיל  On 16/09/2008 at 11:02

    יאללה דב חנין

    GiMi

כתיבת תגובה

