קומיקס / הופעה / תמונה

 

קומיקס

בטח יצא לכם לראות בבלוג של אורית עריף הנהדרת את הקומיקס שעשינו יחד לכתב העת "מסמרים". האמת שהיא עשתה את כל העבודה, אני רק כתבתי ת'טקסט.

שם הסיפור הוא "שלוש משאלות"

זה עמוד אחד שפילחתי משם, שתהיה איזו דוגמית:

 

הופעה

מוצ"ש הקרוב, 23 בפברואר 2008, יש הופעה של נאג' חמאדי בקפה ביאליק. נאג' חמאדי, אתם יודעים, זו הלהקה שאני חבר בה, כזמר, יחד עם אראל סג"ל על הבאס, דן ויצמן על הגיטרה, דרור גלוברמן על הקלידים וטל לזר על התופים. 22:30, 25 ש"ח, חיילות חינם, רוקנרול בשפע

זו הההזמנה:

 

 

בלינק הזה ובלינק הזה אפשר למצוא עוד דברים על ושל נאג' חמאדי – מילים, שירים, תמונות, וידאו. זה כדאי

 

תמונה

את התמונה הזו צילמה החברה שלי גל אריה בהופעה של נאג' חמאדי בתחילת  החודש בסבליים

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דליה  On 21/02/2008 at 10:33

    מה יש בקומיקס שנהיה כל-כך אופנתי פתאום?

  • דנה נחושת  On 21/02/2008 at 15:11

    נראה מעניין.
    עכשיו אחפש את כתב העת "מסמרים" בחנות הספרים!

  • דרור פויר  On 21/02/2008 at 20:21

    דנה – כן, זה באמת כתב עת מעניין ביותר

    דליה – אין לי תשובה לשאלה שלך. אולי כדאי שתדברי עם מקצוען.

  • שיר  On 22/02/2008 at 10:18

    להופעה אני בטוח באה. גם הקומיקס סבבה

  • דנה נחושת  On 01/08/2008 at 12:39

    היי דרור !
    המון תודות שערכת לי הכרות עם כתב העת הזה
    (הרגע עשיתי מנוי, והאמת נתתי להם את השם שלך כתשובה לשאלה: איך שמעת עלינו?)
    זה כתב עת ממש פנינה

כתיבת תגובה

