שלוש תמונות

 

א.

באחד מהאירועים האלה שאני נאלץ ללכת אליהם במסגרת עבודתי נתפסתי בעדשת המצלמה של אמיר מאירי, עובר אורח תמים מאחורי איתן אורבך ועוד איזה מישהו. חבל שהבירה מסתירה את המהטמה. הכותרת של התמונה, אגב, הייתה: "מי הכי יפה?". אתן מוזמנות לשפוט בעצמכן

 

האייטם המלא פה

 

ב.

וכאן אני נראה משפיט יס"מניק. זה קרה ביום שני השבוע, עת בא החוק לסגור את המנזר. משמאל, אורי יואלי. צילום: ג'וב. תאמינו לי, יש לו מזל שלא פירקתי לו את הצורה במכות. "אתה מסריח מאלכוהול", אמר היס"מניק הגמדי. "אתה רוצה לדעת ממה אתה מסריח?", שאלתי אותו.

אגב, באותו אירוע הגיתי את הסיסמה: "יהודי לא מגרש יהודי ב-Happy Hour".

 

 

ג.

ולסיום, צילום של לימור אדרי היקרה מההופעה האחרונה של נאג' חמאדי (25.7), אני שם אותה פה ממספר סיבות.

1) להראות את מגוון הפנים שלי: לוחם, מזדנב, רוקר. 2) כי זו תמונה שאני אוהב. 3) פרומו להופעה שלנו מחר בביאליק.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דוד שליט  On 15/08/2007 at 14:30

    אנשים היו הורגים בשביל תצלום כזה מול היסמ"ניק. תמרח אותו על כל העמוד. את התצלום העליון, שמוציא אותך "במקרה" (ההוא בינך ובין אורבך נראה לי כמו הבן של איבגי מ"הבורר"), זרוק החוצה. את התצלום השלישי שמור לעיתון של מחר, לקראת ההופעה בביאליק.

  • דינה ברזילי (עלק)  On 15/08/2007 at 14:41

    אני בעד "המנזרון"

    צריך הוציא חולצות
    (קרועות, לכוסיות המבקרות פעם ב)
    מקדימה יהיה כתוב המנזרון העליון עם תמונה של המנזר
    מאחורה המנזרון התחתון
    עם תמונה של הטמבל

    השאלה היא אם כולם כל כך מפחדים כי איזה כח עליון הולך לדחוף אותם להצביע לחולדאי בבחירות הקרובות או מה?

    יעיפו אותו קיבינימט. נקודה.

    (הפרט הסופר-מגוחך על סיבת האירוע היס"מניקי הוא באמת חתיכת שוס לפנים. רעש? בגלל רעש? איפה היו האוזניים של השכנים ב14 השנים האחרונות? אולי עמוק בתחת של ראש העיר. אומרים שיש שם הרבה מקום)

    סליחה על הריבוי במילה תחת.
    אבל בכל זאת,
    ראוי שבנסיבות אלה, היא תיאמר

  • תמי  On 15/08/2007 at 14:52

    עומד בינך לבין אורבך.

  • גדי שמשון  On 15/08/2007 at 17:19

    כי בדרך כלל הם קוראים לחברים שלהם להסברים לא מילוליים.

  • עדת ראייה  On 15/08/2007 at 18:37

    לא יודעת מה בדיוק הוא אמר לדרור ברגע הצילום,
    אבל אני יכולה לספר מה הוא סינן מבין שיניו (שביניהן אחז כל העת קיסם שיניים נון שלאנטי)
    אחר כך:
    מניאקים, סגרנו את הפאב של הבוהמה, אה? את הפאב של השמאלנים, אה? שיכורים, אתם לא עובדים? אין לכם מה לעשות עם עצמכם, הא? משועממים.
    כל רגשי הנחיתות של הגבר הנמוך הזה (אין לי שום דבר נגד גברים נמוכים אבל במקרה הזה נראה שזה היה קשור) יצאו עלינו.
    אה, וחוץ מזה היתה לו טבעת מכות. שתבינו באיזה טיפוס מדובר.

  • טליק  On 15/08/2007 at 19:06

    תראה איזה יופי. ממש לידתו של גיבור על. בתמונה העליונה אתה עומד, תמה, לא זקוף, ליד סלבס. בשנייה אתה כבר עומד על שלך מול כוחות האופל, ובשלישית אתה בבגדי גיבור-על בפוזת ניצחון.
    אל האין סוף, ומעבר לו!!!

  • דרור פויר  On 15/08/2007 at 19:36

    דוד – טליק השיב טוב ממני לגבי כישורי העריכה שלי. ואגב, אני לא עורך כלום כבר חצי שנה. כנראה שזה כמו לרכב על אופניים

    תמי – השם שכתבת לא אמר לי כלום. עשיתי גוגל ומסתבר שזה אחד מאיזו שלישיית בדרנים מהתחת

    גדי – דיאלוג ארוך התנהל ביני לבין היס"מניקים, ואיני זוכר את כולו. אני טענתי שמאחר ואני משלם את משכורתו הרי שמין הראוי שהוא יקרא לי 'בוס', או מה שיותר עדיף, 'כבוד הבוס'. הוא מצידו איים להשכיב אותי עם הרצפה, לתחוב נעל מחודדת בעורפי, לאזוק אותי, לעצור אותי, ואז לקחת אותי אל מקום בשם 'התחנה'. אמרתי לו שהוא לא מפחיד אותי, למרות שזו לא הייתה כל האמת. מלבד זאת, עדת ראייה ודינה ברזילי השלימו פחות או יותר את התמונה.
    הטענה בדבר הטבעת/דוקרן נכונה לגמרי. הם באו להרביץ.
    ולמרות כל זאת, יש לו מזל שלא פירקתי אותו. אלף דוקרנים לא ינצחו את הרוקנרול

  • רותי בלבוסטה  On 15/08/2007 at 20:57

    שזה אירוע נגד סגירה של פאב… ווואלה יא פויר, פעם היית קומוניסט אשכרה והיום אתה מסריח מאלכוהול מול פרצוף של יס"מניק שמן והולך להתראיין אצל אדלסון…

    העיקר שנאג' חמאדי בסדר, כפרה על התחת שלהם

  • רוני  On 16/08/2007 at 5:27

    לא מתאים לך להתלכלך סתם. שלישיית בדרנים לא מספיק? מה מהתחת?
    (שלומי קוריאט בחור מאוד מאוד מתוק, וגם אשתו והילדים, סתם שתדע. היינו מכרים איזה פעם מזמן)

    ואתה נראה נפלא בתמונה השלישית, אחלה רוק סטאר. ברגע שהללי תפרד קצת מהציצי אני אבוא לצרוח מהקהל "פויר, תעשה לי ילד!"

  • תמי  On 16/08/2007 at 7:24

    שבה היה חבר שלומי קוריאט, היה חבר גם אחד יובל סמו. אולי השם שלו אומר לך יותר.

  • דרור פויר  On 16/08/2007 at 10:45

    רוני – אני בטוח שהוא מתוק והכל, ואין מה לקחת ללב את ה'תחת'. לפעמים אני אומר 'מהתחת' סתם, כי אני אוהב את המילה, את הצליל שהיא עושה כשהיא מתגלצ'ת על הלשון. תחת.
    אבל לא תמיד אני אומר את זה בחיבה. לדוגמה: המגיבה רותי היא תחת מדבר.

    בכל מקרה, הכל היה שווה רק בשביל התענוג שבלקבל ממך 'פויה'.

    תמי – אני מעריך את הנסיונות שלך… גם השם שהזכרת לא אומר לי הרבה. לשמחתי, חסכת לי את הגוגל. שלישיית פרוזאק. שיהיה

  • אורן  On 16/08/2007 at 12:28

    שפעם סינן לעברי – "בואנה – שהפה שלך לא יחתום על צ'קים שהגוף שלך לא יכול לפרוע".
    היית מפרק אותו, הא, פויר?
    אולי נגיע לביאליק.

  • דרור פויר  On 16/08/2007 at 13:07

    אחלה משפט, אורן… אני אשתמש בו. כשאני אומר, "הייתי מפרק אותו במכות", אני כמובן מתכוון לזווית הצילום.

  • תמי  On 16/08/2007 at 15:12

    נמוך. מצחיק. היה בתכנית המופת "8 דקות" או איך שלא קראו לתכנית איתו ועם עלמה זק ואורי גוטליב שהתבססה על דמויות השער האחורי של עוזי וייל (שודרה בערוץ הראשון לפני אי אלו שנים), ב"רצועה בביפ", בארץ נהדרת וב.. לא משנה. אין לך טלוויזיה.
    בכל אופן, זה לא רק מעליב לקרוא להם שלישיית בדרנים מהתחת, אלא לאור השגיהם גם לא ממש מדויק.

  • אדאמאסטור  On 16/08/2007 at 15:54

    חולדאי חצה את הגבול עכשיו נתפור לו תתחת.

  • דנקה  On 18/08/2007 at 10:55

    מגולמן מכוער ומסריח מאלכוהול שכמוך.

  • יוסוף מחמיד  On 18/08/2007 at 11:38

    עכשיו אני חורפ בחלקת השהידים

  • עמישפוץ  On 13/09/2007 at 11:32

    למה לא להוציא אישורים כחוק ולשלם לעירייה כחוק כמו שהמתנחלים עושים ומשלמים לממשלת ישראל?

  • דקל  On 09/04/2009 at 18:04

    שלומי קוריאט אפה אפשר להצטלם איתך

  • אמיר מאירי  On 18/02/2010 at 2:15

    לא?!?!?!?

כתיבת תגובה

