שיכור / בדרך / האמת העירומה – והזמנה

 

ביום רביעי הבא, ה-25.7, יש הופעה של נאג' חמאדי. נאג' חמאדי זה דרור גלוברמן (קלידים), טל לזר (תופים), דן ויצמן (גיטרה) אראל סג"ל (בס) ואנוכי (שירה). בהודעה לעיתונות שהוצאנו השבוע, לקראת יציאת החיים יפים לרדיו, הגדרנו את המוזיקה שלנו כרוקנרול פועלים נבואי אינטילגנטי למחצה. 

על כל פנים, אנא ראו הזמנה זו כאישית והרגישו חופשיים להעביר אותה הלאה

 

 

 

זה המייספייס שלנו

 

מאזינים רבים של נאג' חמאדי בקשו ממני לשים את המילים באתר. שמתי כבר את החיים יפים, הזעם, המרדף והערק. והיום אני שמח להציג לכם עוד שלושה שירים – שיכור, בדרך והאמת העירומה (שם זמני).

אני יודע שזה קצת לא נוח, אבל אבקש מכם להעביר עמודים

 

[X=nextPage=X]

 

שיכור (מילים: דרור פויר. לחן" דן ויצמן, אראל סג"ל)

 

עוד אחת אחרונה, וזהו מספיק

שתיתי יותר מדי, אני לוקח מונית

מתיישב מאחורה, אומר לנהגוס:

ז'בוטינסקי פינת יהושע בן-נון, בוס

 

סע מבן יהודה, זה הכי פשוט אבויה

רק תעשה טובה ותנמיך ת'קשר

אם 'תה מעוניין בתשר

העיר מתה לגמרי בשעה הקשה הזאת

אשמורת שלישית, יום רביעי, כבו האורות

 

זו שעתם של כל המכורים, הקרועים, הגמורים

מהחורים הם יוצאים, אל החורים הם חוזרים

 

אני שיכור

ומאוחר

ויש לי עבודה מחר

 

הראש מסתובב, אני פותח חלון

בן יהודה נמרח

כמו ציור שנרטב.

אחרי אסותא תפנה ימינה

תעצור לי פה בבקשה, פה בפינה,

פינת עזריה

 

עשרים שקלים? בבקשה

שמור על העודף, וד"ש לאישה

 

אני שיכור

ומאוחר

ויש לי עבודה מחר

 

מתנדנד מאה מטר בדרך הביתה

מזל שהאינטרקום עוד פתוח למטה

נכנס לי בשקט, הס פן תעיר

ואת עירומה ואת מסתובבת

לצד השני

 

מצחצח שיניים, נשכב לידך

אני כל כך כל כך כל כך אוהב אותֶך

 

אני שיכור

ומאוחר

ויש לי עבודה מחר

 

[X=nextPage=X]

בדרך (מילים: דרור פויר, לחן: דן ויצמן)

 

יושב על הבר בשדה התעופה

של ארץ רחוקה

מחכה לטיסה שתיקח אותי אלייך.

 

יושב על הבר בשדה התעופה

בוטל הקונפירמיישן

ופספסתי ת'קונקשן שייקח אותי אלייך

 

אני בדרך

זה רק עיכוב קצר

אנ'לא אבוא היום

אני אבוא מחר

 

יושב על הבר בעיר זרה

הבירה לא קרה

המוזיקה גרועה, אני חושב עלייך

 

שוכב במיטה של בית המלון

בטלוויזיה משודר

משחק לא מוכר – אני מתקשר אלייך

 

אני בדרך

זה רק עיכוב קצר

אנ'לא אבוא היום

אני אבוא מחר

 

מפריד בינינו ים

ים עמוק ורחב

אבל מה זה ים

כשאתה מאוהב

באישה הכי יפה בעולם

 

[X=nextPage=X]

האמת העירומה (מילים: דרור פויר, לחן: דן ויצמן)

 

האמת העירומה לקחה את עצמה

למקלחת

והמים זורמים על גופה

ושוטפים את הפחד

 

שוכב מעולף, חזיונות מוזרים,

מדמם מהאף זיכרונות לא טובים

כל הנקי התלכלך – וזה רק בגללך!

 

האמת העירומה נוגעת בעצמה

שם למטה

מהחלון שבסלון

רואים ת'מגדלים של בבילון.

 

החידלון!

 

שוכב מעולף חזיונות מוזרים

מדמם מהאף זיכרונות לא טובים

כל הנקי התלכלך – וזה רק בגללך!

 

והקוצים שורטים, תקועים לי בבשר

מה שהיה בינינו אף פעם לא נגמר

אני רץ רחוק, בורח

ואין מי שיושיט לי יד

 

לאמת העירומה יש תאומה –

זו האימה

כל יום שני בשתיים

הן מגלחות את הרגליים

בדממה

 

שוכב מעולף, חזיונות מוזרים,

מדמם מהאף זיכרונות לא טובים

כל הנקי התלכלך – וזה רק בגללך!

 

והקוצים שורטים, תקועים לי בבשר

מה שהיה בינינו אף פעם לא נגמר

אני רץ רחוק, בורח

ואין מי שיושיט לי יד

 

האהבה הזו היא רק מילים ריקות

מה שהיה בינינו השאיר בי צלקות

אני נופל עמוק, שוקע

ומי יציל אותי עכשיו?

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יוחאי  On 18/07/2007 at 19:47

    כל מי שטרם היה בחווית נאג' חמאדי, מומלץ מאוד!

    יש לכם שירים חדשים, חוץ מהאמת העירומה?

  • דרור פויר  On 18/07/2007 at 19:59

    כן, להיט ענק ללא ספק

    וכן, יש שירים חדשים. מלבד האמת העירומה נבצע עוד להיט חדש: אם היקום מתפשט

  • תמי ליבנה  On 18/07/2007 at 22:28

    .אני אהבתי יותר את שני הראשונים

    תמי.

  • קורא תמים  On 18/07/2007 at 22:44

    שירים מצוינים. מאוד דיברו אלי. ואי אפשר לא להזכיר את שיר השיכור של א' פן.

  • כרמל  On 19/07/2007 at 2:13

    היקום מתפשט היה כבר בהופעה בקפה ביאליק לא? אגב, אתה כבר אבא??

  • אודי שרבני  On 19/07/2007 at 2:35

    "אהבתי את הישנים שלכם"

  • מוטי  On 26/07/2007 at 11:38

    הייתי אתמול בהופעה לראשונה והיה נהדר: להקה מצויינת, שירים משובחים, דרור היה גדול בעמדת הכוכב (אבל למה שלא תעבוד קצת על השירה אח שלי?).
    בקיצור – כיף גדול, כן יירבו.

    2 אבלים (או חבלים):
    – חבל שלא הבנתי את רוב המילים, כי מה שהבנתי היה תענוג
    – חבל שהמעריצה החמודה שישבה מאחורה על הכסא הלכה לפני שאזרתי אומץ להגיד לה שהיא חמודה

  • מיטל שרון  On 26/07/2007 at 15:14

    צדוק היה גאה בך.

  • דרור פויר  On 26/07/2007 at 18:04

    תודה
    תודה רבה מוטי, ובקשר לשירה אתה צודק, צריך לעבוד על זה. ובאמת חבל שלא הבנת את המילים מאיפה שישבת
    ותודה רבה גם למיטל על המחמאה הכי טובה

כתיבת תגובה

