מה קורה

כבר חודש לא העליתי רשומה ומעטים מכם אולי שאלו את עצמם איפה אני ומה קרה לי ולמה אני לא כותב ולמה אפילו את הטורים שלי בגלובס אני לא מעלה לבלוג.

האמת היא שפשוט לא בא לי. אני מתנצל בפני המנויים והקוראים הרבים, אבל זה המצב. וחבל שכך, כי אני דווקא בתקופת כתיבה מצויינת בגלובס, מרביץ אחלה טורים. יותר ויותר קורה שניגשים אלי אנשים שאני לא מכיר ומחמיאים לי על כתיבתי. ברחוב, בספריית הוידיאו, בפאב, בבנק. אני אוהב את זה מאוד כמובן, אבל אולי גם לזה יש חלק בשתיקה המקוונת שנטלתי על עצמי בזמן האחרון. אם אתם רוצים לקרוא אותי, כנסו לגלובס. ויש גם את הארכיון פה בבלוג.

זו לא הפעם הראשונה שאני בשתיקת אונליין. הנה משהו שכתבתי על זה לפני שלוש וחצי שנים. אני לא דואג. זה חולף.

 

חוץ מזה, דברים טובים קורים. עברנו דירה ואני בתפקיד בוב הבנאי; במקדחות, בחשמלים, בעציצים, באינסטלציה, בדבק שפכטל. הטסטר הוא האקדוח שלי והסולם הוא סוסי הנאמן: אני קאובוי של עבודות בית, שותה אקונומיקה ויורק ברגים פיליפס. זה כיף. הרבה יותר כיף מלכתוב. גם לא להצליח ולהתקשר לחשמלאי ולראות אותו בפעולה זה יותר כיף מלכתוב. מה זה לכתוב? לכתוב זאת עבודה. אני? תנו לי לתקוע דיבל בקיר ולהרגיש כמו אסטרונאוט שנועץ את דגל הפועל פתח תקווה על הירח. 

 

ולא פחות חשוב, נאג' חמאדי – זה בכלל פי אלף יותר טוב מלכתוב. במוצ"ש הקרוב, 26.5, אנחנו מופיעים בקפה ביאליק, כולכן מוזמנות. עשר ככה. הזמנה מצורפת, אפשר להפיץ אותה. זה המייספייס שלנו, וכאן אפשר לעשות שיעורי בית (שירים, מילים, תמונות, וידיאו).

מה צפוי לכן בהופעה הקרובה? שלל הפתעות ושירים חדשים. אחד מהם, שעוד אין לו שם, מתחיל במילים: "האמת העירומה לקחה את עצמה למקלחת / והמים זורמים על גופה / ושוטפים את הפחד".

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיקרו-מאקרו  On 22/05/2007 at 20:15

    תבלה לך בבוביות, אנחנו נחכה לך פה בחושך.
    והנה משהו שמעולם לא עשיתי והגיע הזמן לעשות: יש! אני ראשונה! אני שולתתתתת!!!!!!!!!!1

  • גָּאוֹן וְאַכְזָר  On 22/05/2007 at 23:13

    מה זה נאג'
    ומה זה חמאדי ?

    ביני לביני חשבתי אולי זה נודניק חמוד (נאג' = ניג'ס = נודניק; חמאדי = חמודי)

    מה הפירוש האמיתי של השם?

  • לי  On 22/05/2007 at 23:16

    אם אומרים הרבה פעמים נאג' חמאדי, מה יוצא?

  • דרור פויר  On 23/05/2007 at 14:56

    לגאון ואכזר (איזה מין כינוי משונה זה, אגב?) – נאג' חמאדי זה שם של מקום, כפר במצרים, שהתגלו בו מגילות גנוזות מהתקופה הגנוסטית. זו תגלית שווה בחשיבותה למגילות קומראן. במגילות נאג' חמאדי מופיעים הספרים החיצוניים של הנוצרים, ובהם נצרות אחרת. לא עדינה ואופטימית כמו בברית החדשה, עם להושיט את הלחי השניה ולדבר אל הציפורים וכל זה. הנצרות של מגילות נאג' חמאדי מציגים עולם אפל יותר, של מלחמה נצחית בין בני האור ובני החושך
    אתה יכול לקרוא על זה כאן:
    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=705840&contrassID=2&subContrassID=5&sbSubContrassID=0

    וכאן:
    http://www.e-mago.co.il/e-magazine/kroy2.html

    והמגילות בשלמותן, כאן:
    http://www.gnosis.org/naghamm/nhlalpha.html

    ותבוא להופעה במוצ"ש

  • גָּאוֹן וְאַכְזָר  On 23/05/2007 at 17:49

    הכי אהבתי את זה:
    "גישתם האנטינומית של גנוסטים אלה מביאה אותם לדגול בהתנהגות מינית פרועה, שתכליתה להפר את עצתו של בורא העולם. בזמן קיומם של יחסי מין אסורים, על "בני קין" להצהיר: "הו, מלאך, אני משתמש בבריאתך. הו שליט, אני מקים את פועלך!"

    הזכיר לי את שבתאי צבי משיח השקר שהאמין בהתהוללות מינית פרועה ובגילוי עריות
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%91%D7%AA%D7%99_%D7%A6%D7%91%D7%99

    ואבוא להופעה במוצאי שבת. אתה יכול להיות בטוח. אם לא אתבייש, גם אגיד שלום אחריה..

  • בתיה באמבטיה  On 23/05/2007 at 18:21

    דרר אתה חסר

  • כרמל  On 24/05/2007 at 1:54

    מזל טוב.

  • קחחח  On 24/05/2007 at 9:39

    אחד האנשים הפחות מוכשרים במקצוע

  • אמזלג  On 24/05/2007 at 10:34

    סוף סוף, אחרי חודש שנכנסתי ולא קרה כאן כלום, סוף סוף חידוש. זו הסיבה שלא נתתי בRSS ככה אפשר להיות מופתעים לטובה.

    חוץ מזה, האם יש דיסק בתכנון?

  • גָּאוֹן וְאַכְזָר  On 24/05/2007 at 11:21

    סרט כמעט דתי על חמלה וסליחה עונש ושרירותיות ויש שם גם את סצינת הסקס הכי מדהימה שראיתי בחיים שלי בסרט קולנוע.

  • דרור פויר  On 25/05/2007 at 15:38

    גאון ואכזר – סצינת הסקס אכן מעולה, וגם הסיפור לא רע, אבל הסרט היה איטי כמו אנ'לא יודע מה.

    אמזלג – לא דיסק, אבל הקלטנו שלושה סינגלים שיודפסו וייצאו לדרך השבוע אינשאללה. החיים יפים, הזעם והשיכור

  • בועז כהן  On 29/05/2007 at 14:07

    איטיות היא מידה נאה ומבורכת, שקצת נזנחה בשנים האחרונות, אבל "דרך אדומה" הוא לא סרט איטי במיוחד והוא סיפק לי אישית כל כך הרבה חומר למחשבה, שכבר שבוע אני לא מפסיק להתעסק בו ביני לבין עצמי, והבטחחי לי ללכת עם עצמי לראותו שוב, כדי לשקוע לעומק משמעויותיו.

כתיבת תגובה

