אתם יודעים מה עשיתי בשבוע האחרון

א.

ז'תומרת, אם אתם קוראים גלריה. מעניין, 'תם יודעים – בשבועות האחרונים הופעתי שלוש פעמים בהארץ, הפקת אופנה במוסף, ידיעה ביזארית אחרת וזו. בכל פעם הופתעתי ממיעוט התגובות. אז או שלא הרבה אנשים קוראים הארץ. או שאלה שקוראים הארץ הם לא מאלה שאומרים לך 'ראיתי אותך בעיתון'. או שאלה שקוראים הארץ ואלה שאני מתערבב איתם כמעט ולא משיקים. יש עוד אפשרות: שכולם ראו אבל יצאתי כל כך דפוק שעדיף להם לעשות כאילו הם לא ראו מאשר להעליב אותי. בשביל מה יש חברים.

מה שכן, הבחורה החמודה מהספריית וידיאו אמרה שהיא ראתה ואמרה לחבר שלה: היי, תראה, זה מישהו שבא אלי לספרייה.

ב.

לגבי הידיעה בגלריה. קודם כל, לבשתי חולצה יפה. שנית, אני מתקשה להבין מאיפה הביאו את ההגדרה "להקת רוק נונסנס". איזה שטויות! אפשר להגיד הרבה דברים על נאג' חמאדי. נונסנס אנחנו לא. איך אפשר לומר נונסנס על שירים כאלה? דבר שלישי, יש שם כמה אי דיוקים לגבי הענין הזה של תוכנית בערוץ 1. אז ככה: הם אכן פנו אלינו בהתרגשות אחרי שראו הופעה. מתלהבים מאתנו שם לאללה. אבל אנחנו עוד לא יודעים. הכל אוורירי לחלוטין. אולי נלך לפיילוט, מי יודע, אולי לא.

אני לא מת על המחשבה הזו של להיות אחד עם תוכנית בטלוויזיה, אבל החיים, נו, לפעמים באה חוויה, מה לא תיקח? או לפחות תתלבט קצת. אני יודע שאמרתי שבחיים אני לא אעשה דבר כזה, אבל אולי אני כן אעשה בסוף. נראה. לא החלטתי. חוץ מזה, זו גם חייבת להיות סוג של בוחטה. אחרת למה שאני ארצה לעשות את זה? בשביל להיות מפורסם? אני שם זין על להיות מפורסם.

דבר אחד עצבן אותי שם, בערוץ 1 (אודי, אתה תמות על זה): באיזשהוא שלב, אחד שם מהערוץ אמר לנו משהו כמו: "אני מוציא אתכם מהמועדון הקטן הזה בסלמה!" ו"אם זה כל מה שאתה רוצה לעשות בחיים שלך, לנגן באיזה מועדון בסלמה…" דברים בסגנון הזה. כל אחד חושב הוא בראיין אפשטיין. זה היה קצת מעצבן. התחשק לי לעשות סצנה, אבל לא רציתי לשחק את התפקיד שיועד לי.

ג.

אחרי האייטם בגלריה התקשרו מלא תוכניות טלוויזיה וכזה, אבל אנחנו מקפיאים את החשיפה התקשורתית עד שהמיקסים יהיו מוכנים. מהר, אינשאללה. אחר כך נראה מה נעשה. אתמול קיבלנו את ההורדות של השירים, שלב לפני מיקס. זה נשמע טוב.

הכל שטויות, באמת, כל התוכניות טלוויזיה האלה. העיקר זה נאג' חמאדי, ואני אומר לכם ששלושת השירים שהקלטנו שם הולכים להיות פצצה. אתם תמיד מוזמנים לבקר האתר המייספייס שלנו. גלוברמן, אחינו, הקלידן האגדי של נאג' חמאדי, שם אצלו בבלוג כל מני וידיאו סלולרי. האיכות מחפירה, החיים יפים.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גיא  On 30/12/2006 at 18:18

    החיים יפים. אבל כדי באמת להצליח במוזיקה כיום צריך לחבור לחברת טלפונים סלולרית ולהוציא רינגטון. סינגל זה פשוט פאסה 🙂

  • הופמן  On 30/12/2006 at 18:21

    דווקא ערוץ 1 נראה לי מצויין. לא ייקחו אותכם לחייך כמו מטומטמים במחלקת הפרומו, יראו אותכם רק מי שיגיעו במיוחד, ותמיד תוכלו לבלות לילה איכותי עם דליה מזור
    לך על זה…

  • עופר  On 30/12/2006 at 19:03

    בהצלחה

  • דרור גלוברמן  On 30/12/2006 at 19:10

    עכשיו שלחת אלי את כל הנודניקים צרי העין שתמיד מטנפים אצלך. באו להציק אצלי. קח אותם חזרה, באמא שלך. אני לא בנוי לזה.

  • דורית  On 30/12/2006 at 20:03

    שתראה שאני ממשיכה לפרגן
    http://www.bambuk.co.il/gren_panthers/viewtopic.php?p=3690#3690

  • אודי שרבני  On 30/12/2006 at 20:27

    ובכן דרור, קלעת לגבי המשפט…
    -)

  • שהרה  On 31/12/2006 at 0:13

    מה אומר, היתה הופעה מעולה כרגיל.
    רק דבר אחד שיהיה ברור, סקר לא מחייב בין יושבי השולחן וסביבותיו העלה את המסקנה הבאה: יוחזר עזרא!

  • דרור פויר  On 31/12/2006 at 9:03

    דורית – תודה, נשמה. סחתין עלייך
    שהרה – עזרא יחזור, ואם לא הוא – מישהו כבר יבוא להחליף אותו
    גלוברמן – תהיה חזק

  • אכזבה  On 31/12/2006 at 10:03

    אני כן מעוניין לעשות פינה בתוכנית שלך, אדוני.
    בתוכנית שלך וגם בתוכנית של קושלאחותך.

  • דרור פויר  On 31/12/2006 at 12:13

    אכזבה יקירי – דע לך שאתה אחד הטוקבקים המשמעותיים בחיי. תמיד טוב להיפגש במישהו שמכיר אותך, שיש לו רפרנסים. אתה ודאי מתכוון לשיר המופיע בפוסט הזה:
    http://www.notes.co.il/dror/7829.asp
    ובכן, ידידי, אתה צודק במאה אחוז. נגעת בלב ליבה של ההתלבטות. עוד אין לך על מה להיות מאוכזב, שהרי עוד לא הסכמתי ואולי (גם) בעקבות הטוקבק הזה לא אסכים, אבל בכל מקרה תודה רבה לך שהיית שם בשבילי בשעות הקשות האלה, שהזכרת לי מה היה ומה אמרתי. הרי כשחושבים על זה – ואתה חשבת על זה – אין בעיה לא לרצות להגיש תוכנית בטלוויזיה כשאף אחד לא מציע לך. רק כשמציעים לך הסירוב שלך שווה משהו. מה החוכמה להגיד "לא אגיש" ואז לרוץ ולהגיש עם ההצעה הראשונה?

  • גד  On 31/12/2006 at 12:38

    הכוונה היתה שלקרוא לנאג' להקה זה נונסנס
    שמח לעזור

  • דרור פויר  On 31/12/2006 at 15:29

    גד – מצחיק דווקא

  • עפרה  On 01/01/2007 at 10:12

    על התמונה המצחיקה בהארץ. גדול. ונחמאדי להכיר את נאג'! בהצלחה! (חכו שעמנואל הלפרין יחזור)י

  • אליק בליק  On 01/01/2007 at 12:45

    דווקא מאד אהבתי את השיר בפוסט ההוא. אני בטוח שנאג' יוכלו לעשות ממנו משהו.

    ערוץ 1? אפילו לבלוג שלך יש קהל רחב יותר מלערוץ 1. מה שכן, הצעד טומן בחובו פנייה לקהלים חדשים. בתי אבות, עולים חדשים, אנשי גיל הזהב, דתיים.

  • דרור פויר  On 01/01/2007 at 16:00

    תודה, אליק, אבל בכל מקרה זה לא רלוונטי יותר (הטלוויזיה, לא השיר). אני אשאר איפה שאני

  • אחד העם 18  On 02/01/2007 at 10:57

    לא, באמת – שהערוץ הממלכתי שלנו יעלה תוכנית עדכנית וצעירה? 95% מהצופים היו חוטפים שבץ במקום.
    דרור – עדיף לך לא ליפול לערוץ הראשון. דברים טובים (ולא בכאילו) יגיעו בהמשך

  • אורית עריף  On 02/01/2007 at 13:25

    תודה!
    שמת לב שאתה ובלוגך אחד הטריגרים ליצירת הבלוג שלי ?
    … חפש אותך בפוסט הראשון שלי.

  • דרור פויר  On 02/01/2007 at 15:34

    בכיף, אורית
    וכן, מצאתי את עצמי אצלך בבלוג
    http://notes.co.il/arif/23959.asp
    איזה כבוד!

  • א  On 04/01/2007 at 12:18

    אם תהיה לכם תוכנית.

  • איתי  On 08/01/2007 at 11:09

    תזהרו שזה לא מה שיצא מהתוכנית הזו. ערוץ 1 הוא מסוכן וכמו בחור שחור, הזמן שם זורם בצורה מוזרה, כך שתוכנית מודרנית לכאורה נכנסת לערוץ 1 היא חוזרת אחורה בזמן והופכת מיושנת.

    בקיצור, כנסו פנימה ותתחילו את המהפכה, למוטט את עמודי האש המבאישים של הערוץ, לזעזע את קורות הספינה השוקעת ולהוות אלטרנטיבה של ממש לכל הזבל שמשודר בערוצים האחרים.

כתיבת תגובה

