המרוץ לצמרת, מבט מבפנים

 

אחיכם דופק היום פוזה חושרמוטה במוסף הארץ

 

צילום: ינאי יחיאל

 

מסקנות: כיף להצטלם. אני אוהב את הקטעים האלה שאתה עומד, מישהי מאפרת אותך, מישהו אחר משחק לך בשיער, עוד מישהי מסדרת לך את הז'קט ושני אנשים מכוונים עליך תאורה ומצלמים אותך. 

יפה לי חליפה, אבל האמת שיש לי מין הבעה כזו של טָמבָּל, לא? שלא לדבר על זה שלפרצוף שלי יש מבנה סוסי לגמרי ושבאופן כללי אני נראה כמו מישהו שהתחפש למשהו.

חוץ מזה הצטלמתי גם עם סט שני; מראה רוקרי יותר: מכנסי עור, מעיל עור, משקפים שמש. משהו לו ריד המוקדם כזה, אבל לא נכנס. אני אבקש מינאי יחיאל, הצלם, לשלוח לי אחת ואשים אותה פה.

אחד מהשיאים של אותו יום צילומים היה לפגוש את החבר יורם קופרמינץ, שגם הוא אחד מעשרת הגברים האמיתיים (שימו לב: עשרים אחוז מהגברים האמיתיים של מוסף הארץ מחזיקים בלוג ברשימות). היה כיף. עשינו דברים של דוגמניות, 'תם יודעים: התאפרנו, נשנשנו סלט חסה, הסנפנו קוקאין ודברנו על אתרי צילום נבחרים ברחבי העולם. העניין הוא שיש לנו צילומים לקטלוג של בגדי ים לקראת הקיץ, לא סגור אם במלדיביים או בקאריביים.

 

אבל שלא תחשבו שאני סתם דוגמן ריקני, פני סוס יפות ותו לא, אובייקט חלול וקולב חסר בינה, הנה כמה בלוגים מעולים שאני קורא בזמן האחרון באדיקות יחסית. כותבים מצויינים אחד אחד. תענוג אמיתי.

עידן דורפמן נתן לי פה בראש, אז הלכתי לבלוג שלו, עולם חדש מופלא. כלכלה, חברה, סביבה / דרך התגובה של האזרח דרור הגעתי ל-wickicritic. אקולוגיה, חברה וכלכלה. המון שיעורים ומאמרים מעניינים / מבט פילוסופי הוא הבלוג של טל ירון / מקס הזועם נותן בראש / הדור הבא זה הכלכלן המתוסכל והלוטה בערפל / משמר הכנסת: בלוג שנותן ביקורת על חוקי הכנסת. חזק / הקפיטליסט היומי הוא גם בלוג של שני כותבים, רותם סלע ואסף הדני

לחלק גדול מהכותבים האלה הגעתי דרך בלוגדיבייט, מיזם הבלוגים הכי חזק שהולך היום. לטעמי, הרבה יותר טוב מכל הוובסטר שמבסטר. מדובר במערכת דמויית-פורום, שההודעות בה הם קישורים לרשומות בבלוגים. מיזם שכולו לתפארת הדיאלוג. פשוט אחלה דבר. שאפו

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • זיגמונד  On 14/12/2006 at 21:28

    חוששתני שאינני מבין לאשורו את שיער הפנים שלך.

  • דרור פויר  On 14/12/2006 at 21:36

    מה מפריע לך, זיגמונד ידידי, השפם? ובכן, כפי שאמרתי לא פעם, אני חסיד גדול של שיער פנים ושפם במיוחד. אני נצר לשושלת של משופמים ומזוקנים, כמו גם לשרשרת ארוכה של משופמים גדולים.
    עבורי השפם הוא גם אקט של התחברות למרחב הים תיכוני.
    מלבד זאת, אני מבכר את חברתם של שעירי הפנים. מצאתי שהם אנשים נחמדים מאוד
    ויותר מהכל, זה כיף

  • נמרוד ברנע  On 14/12/2006 at 21:54

    לי באופן אישי אין מושג עדיין איך להתלבש לאירוע שהוא לא בר-מצווה ואשמח ללמוד מרזי הלבוש של הגברים האמיתיים.

  • דרומי  On 14/12/2006 at 23:49

    על הפרגון
    בתקווה שבלוגדיבייט אכן יתפוס…
    החיסרון העיקרי שלו הוא שהוא תלוי בעידכונים ידניים. כלומר – מה שאני לא מעדכן, לא נכנס בדרך כלל…

  • מר אכזר  On 15/12/2006 at 2:19

    נראה לי שאתה מעדיף לתקשר עם השיער שלך יותר
    מכל יצור אנושי. רעיון הבלוגדיבייט הוא מעניין אך לא יביא את המרחב הבלוגי למקום יותר משפיע ופחות פטפטני ולו משום שהוא מנוהל בידי אלוהי מערכת המכוון אותי (נכון מר דרומי?) דבר שמשמעו הגדלת החיץ ביננו לבין העולם בו אנחנו חיים. הפטישיזם הקדחתני שלך למידע והצלבת אינפורמציה, פוייריסימו, מרחיק אותנו מהיכולת לזהות ידע פשוט ומשנה עולמות. ואולי זה פשוט כל השיער על הפנים?

  • אביבה  On 15/12/2006 at 10:47

    והפרקט זה אצלכם בבית? בטוב טעם, בטוב טעם.

  • דרור פויר  On 15/12/2006 at 12:10

    דרומי – אני מחזיק לך אצבעות. אם זה יתפוס, זה יעשה רק טוב

    נמרוד – רוצה טיפ מרזי הלבוש של גברים אמיתיים? בבקשה: לפני שאתה מתלבש, תחשוב על שיר שאתה אוהב, משהו שעושה לך להרגיש טוב, משהו מעורר זכרונות. תשיר אותו לעצמך. עכשיו, גש לארון ופשוט שים עליך משהו. אתה תיראה מעולה

    אביבה – הלוואי. הצילומים נערכו בסטודיו מול גן החשמל

    מר אכזר – אתה טועה, ידידי. אני מעדיף את חברתם של אנשים. לגבי בלוגדיבייט, לא הייתי יכול להסכים אתך פחות; דרומי לא מגדיל את החיץ, הוא מקטין אותו ועושה שירות מצוין לכלל. למה אתה בא אליו בטענות?

  • שיר  On 15/12/2006 at 12:57

    טל ירון! הוא היה מורה (מורה, או משהו דומה.. לא מורה של חומר מוגדר, סתם מן איש שמקבל כמה שקלים מההנהלה ועושה עם זה מה שהוא רוצה) שלי לפני שנתיים! איזה קטע למצוא המלצה ממך עליו.
    עולם קטן ומפתיע.

  • מר אכזר  On 15/12/2006 at 13:00

    אליך אני בא בתלונות ניג'ס. דרומי זכותו להיות אלוהי המערכת של עצמו. אתה מעודד דיון בעל עומס רעיוני שלא מוביל לכלום חוץ מ…עומס רעיוני. זה מזכיר לי את חכמי התלמוד. דיברו ודיברו וניתקו מהעם את הקשר לאלוהים
    גם אם גנעדן היה מתחת לאף שלהם (והוא היה כמובן) הם לא היו רואים.
    מרוב יער לא רואים את העץ

  • דרור פויר  On 15/12/2006 at 13:08

    המממ… אבל עומס רעיוני זה דבר טוב, לא?
    לא הבנתי אותך; מצד אחד אתה מגנה את צורת הדיון ואת העומס הרעיוני, ומצד שני אתה מאמין בגן עדן ודוחף את חכמי התלמוד. אם לא הייתי קורא קבוע של הבלוג שלך הייתי יכול לחשוב שאתה חרדי…

  • עופר  On 15/12/2006 at 13:15

  • מר אכזר  On 15/12/2006 at 15:07

    אתה מוציא אותי מהקשרי! אני נגד חכמי התלמוד, אוף. אני אוהב את גן עדן, זה מקום מדליק עם חתיכות ערומות וערסלים לבטלנים. רק מה, שבקום לחפש אותו מאחורי שדה כרובים בצומת נהרות במסופוטמיה, ישבו החכמים ויצרו עומס פרשנויות.
    אני נ ג ד עומס רעיוני ועודף פרשנויות

    זה כמו אוננות, כמה שלא תשפריץ לא יצא לך ילד.
    אני אלך על סיטואציה בלוגדיבייטית יותר. נגיד אני מאונן, ועוד בלוגר מאונן, ויש עוד בלוגרית שמאוננת. עדיין לא יצא מזה ילד

    וכיף לשמוע שאתה בא אלינו לבלוג

  • שיר  On 15/12/2006 at 16:31

    אבל זה לא ממש אוננות כי זה לא שכל אחד מענג את עצמו עם הגיגיו הפרטיים שלו בבלוגו הנידח והפרטי שלו- זה הקטע. זאת אורגיה של רעיונות ופרשנויות, ולכן בהחלט יכול לצאת מזה משהו, ואם אתה רוצה לקרוא לילד בשמו אז נקרא לו רעיון חדש, שהמאונן בבלוגו הנפרד לא היה מגיע אליו לולא ההשתייכות לדיון.

    דה?

  • ה  On 16/12/2006 at 11:10

    דרוש טקסט של שרבני.

  • מיכל  On 17/12/2006 at 16:50

    גם לי יש אחד כזה, טרי מהמספרה…טרללה, פאואר טו ג'ה פיפל

  • דובי  On 18/12/2006 at 8:10

    אני תוהה אם אפשר לשפר את בלוגדיבייט ע"י יצירת אוטומציה שמתבססת על טראקבקים. זה לא יעבוד בכל המערכות, אבל לפחות בבלוגים על בסיס וורדפרס זה די אוטומטי – רק צריך שהמערכת תסרוק באופן אוטומטי פוסטים שכבר מופיעים בה ותאתר פינגים שנשלחו. אין לי מושג אם זה משהו סביר מבחינת תכנות, אני לא מבין בזה. סתם מציע.

  • שפי  On 19/12/2006 at 19:47

    נכנסתי עכשיו לאתר "בלוגדיבייט" המומלץ כאן, ולא הבנתי איך משתתפים.
    לדיון שנקרא "האימפוטנציה של השמאל" רציתי להדביק את הלינק הזה:
    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=98991&blogcode=5152846

    לדיון שנקרא "נאומו של דוד גרוסמן" רציתי להדביק את הלינק הזה:
    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=98991&blogcode=5266910

  • יעל ישראל  On 31/12/2006 at 22:35

    אבל אחלה. מצאת חן.

Trackbacks

  • By וובסטר 2 on 14/12/2006 at 23:05

    דרור פוייר כותב "לחלק גדול מהכותבים האלה הגעתי דרך בלוגדיבייט, מיזם הבלוגים הכי חזק שהולך היום. לטעמי, הרבה יותר טוב מכל הוובסטר שמבסטר. …

  • By לא שומעים! on 18/12/2006 at 15:52

    זה מה שאני, זונת תקשורת. הנה אני קורא להנאתי את הבלוג של הכלכלן המתוסכל, ושם הוא מפנה לפוסט של דרור פויר, בגלל שהוא הפנה אליו. אז נכנסתי, וראי…

  • By ntvizvca on 06/03/2007 at 6:06

    ntvizvca

  • By jxizugda on 28/05/2007 at 17:45

    jxizugda

כתיבת תגובה

