נאג' חמאדי בהופעה!

חברות וחברים – אני יותר ממתכבד להזמין אתכם להופעה של נאג' חמאדי, להקת הרוקנרול שיש לי הכבוד להיות חלק ממנה ולה יש הכבוד להיות חלק ממני

 

מתי: יום רביעי הזה / 11 באוקטובר / 22:00 /

איפה: מועדון סאבליים / סלמה 53 פינת אברבנאל (פלורנטין) /

כמה: כניסה חינם /

למה: שירים טובים / אנרגיות גבוהות


נאג' חמאדי הם: דרור פויר בשירה / אראל סג"ל בבאס / דן ויצמן בגיטר / דרור גלוברמן  בקלידים / טל לזר בתופים

 

בואו / תביאו חברות

 

 

 

ורק בשביל שלא תבואו להופעה ולא תדעו את המילים, אני מצרף – במיוחד "לקוראי החיים בהיר"! – מילים לשני להיטים נצחיים של נאג' חמאדי.

 

[X=nextPage=X]

 

הזעם (מילים: דרור פויר / לחן: דן תורן)

 

הזמן עובר, מחליק בין הידיים

כמו חתיכת סבון

במקלחת של בית מלון.

כמו זית על צלחת,

הוא בורח לצדדים

 

המחר של האתמול הוא האתמול של המחר

העתיד והעבר הם בדיוק אותו דבר

מה שנשאר זה רק העכשיו

רק העכשיו – ואין בלעדיו

 

כל מה שאמרו לי – שקר

כל מה שהבטיחו – כלום

אני שובר את המסגרת

אני בורח מהכלוב

 

הזמן עובר, נגוז כהרף עין

כמו קשת בענן

של שמיים לא מכאן.

כמו דלת שנפתחת,

הוא בורח לצדדים

 

כל מה שגדל – נובל, כל מה שנזרע – נקצר

כל מה שנולד גווע, כל מה שמתחיל נגמר

מה שנשאר זה רק העכשיו

רק העכשיו – ואין בלעדיו

 

כל מה שאמרו לי – שקר

כל מה שהבטיחו – כלום

אני שובר את המסגרת

אני בורח מהכלוב

 

 

 

                                                               (אהבתם? יש עוד אחד)

 

[X=nextPage=X]

החיים יפים (מילים: דרור פויר / לחן: אראל סג"ל)

 

צבעוני מבחוץ

שחור מבפנים

שמש בשמיים

בנפש עננים

מה שאתם רואים זה לא באמת

מבחוץ אני חי, מבפנים אני מת

 

החיים יפים, זה לא יתואר

החיים יפים, אני מכוער

 

טהור מבחוץ

עכור מבפנים

זה נראה כמו נוצות

זה רק אבנים

מה שאתם רואים זו רק מסיכה

מבחוץ אני רציני, מבפנים אני בדיחה

 

החיים יפים…

 

מואר מבחוץ

חשוך מבפנים

מחשבות טובות

מעשים מגונים

מה שאתם רואים זה לא מדויק

מבחוץ אני נושם, מספנים אני נחנק

 

החיים יפים…

 

אני הופך ת'עצמי כמו סוודר

פורם את הקשרים

אני עומד עירום בחדר

רואים לי ת'תפרים

 

החיים יפים…

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יוחאי עילם  On 08/10/2006 at 13:24

    יש מצב שאתה מוסיף גם את זה?

  • דרור פויר  On 08/10/2006 at 13:45

    יוחאי – זה גם הפייבוריט שלי, וזו הסיבה שאני שומר לי אותו. הוא יעלה בטח מחר/תיים. בוא ניתן לאנשים להתרגל לשני אלה קודם

  • כרמל  On 08/10/2006 at 13:49

    אני באה. עם חברות.

  • צ. גבארה  On 08/10/2006 at 15:28

    לא הבטחת מהפכה בפוסט של חרא מדינה?
    לשיר כמו צפרדע עם להקה של נגרים זה לא מהפכה
    ורום ורום. מתי אתה שם עוד פרסומת סמויה לאיזה חברה?

  • דרור פויר  On 08/10/2006 at 16:44

    גבארה – התלבטתי אם למחוק את התגובה שלך, אבל החלטתי שלא. כשתבוא המהפכה ננהג כמו בכל מהפכה שמכבדת את עצמה: הצעד הראשון יהיה להיפטר מאידיוטים כמוך

  • גלעד  On 08/10/2006 at 19:35

    אולי תשים איפשהוא עותק של שיר באיכות כלשהיא שנוכל לדעת איזה זוג מוזיקה זה בכלל ?

  • דרור פויר  On 08/10/2006 at 21:02

    גלעד – אין לנו שום דבר באיכות שמע, וחבל על הפדיחה בלשים משהו שרק יהרוס את הרושם. תבוא להופעה ותשמע. מדובר ברוק פועלים אינטיליגנטי למחצה

  • שמעוני  On 09/10/2006 at 18:54

    אני בטוח בא. הייתי בהופעה שלכם לפני חודשיים שלושה, בבלום, ונהיניתי רצח. אביא חברות

  • ירון  On 11/10/2006 at 8:40

    הלו פויר

    בתור מי שדוגל בשיתוף – אולי תעלו את השירים שלכם ברשת, להתרשמות? יש מי שמתקשה להגיע להופעות, אבל הסקרנות, בנאדם…
    הרי ברדיו לא שומעים אתכם (חבל..), אז תן לפחות לשמוע ברשת.

להשאיר תגובה

