עצומה נגד הכנסת ליברמן לממשלה

בשקט בשקט, מכשירים אהוד אולמרט וקדימה את כניסתו של אביגדור ליברמן לממשלה, ועמיר פרץ שותק. יחד איתו שותקים ברוורמן, יחימוביץ', איילון, תמיר ושאר החברים. פרץ הגיבור, איש העקרונות והאידיאולוגיה, שמדבר כל כך יפה, שותק עכשיו. הוא הצהיר, פרץ, שלא יישב עם ליברמן. הצהיר בבירור ויותר מפעם אחת. אבל עכשיו הוא שותק כמו כל קודמיו בראשות מפלגת העבודה, כשהם רואים כסא ומשרד, הם מתחרפנים לגמרי ומאבדים כל שמץ כל כבוד עצמי. גועל נפש. מפלגת העבודה זה חרא, אני מצטער על זה שאפילו התלבטתי אם להצביע להם. קומו ותגידו משהו, זבלים!

עמותת סיכוי, הפועלת לשוויון אזרחי בין יהודים וערבים בישראל, הוציאה עצומה הקוראת לאולמרט לא להכניס פנימה את ליברמן. לכו לחתום, זה פה. אני מחכה לעצומה דומה שתפנה לפרץ. אולי חנן כהן או שוקי גלילי, שתמכו באיש הזה לאורך כל הדרך ושכנעו אחרים להצביע בעדו, יילכו ויעשו את זה, או שגם הם שותקים עכשיו?

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 15/04/2006 at 12:30

    מה שחשוב זה שאתה לא שותק.
    גבר גבר

  • הצועד בנעליו  On 15/04/2006 at 12:59

    ומה שעצוב באמת זה שזה לא מפתיע אותי.

  • מרק ק.  On 15/04/2006 at 14:11

    פרץ שמציע לשלול אזרחות ל200,000+ אזרחים ישראלים ממזרח ירושלים, צריך להלחם נגד אדם שמציע לשלול אזרחות מ100,000 תושבי ודאי ערה.

    ואם אני לא מתבלבל גם חדש רוצה לשלול את אזרחותם של כל הערבים אזרחי ישראל שלא גרים בגבולות 67.

    הגיון צרוף!!1!!

  • Moon  On 15/04/2006 at 14:22

    זה היה כל כך צפוי שאולמרט יכניס את ליברמן בדלת האחרורית או הקידמית או דרך הצוהר.
    וזאת אמרתי לאמא שלי שלראשונה בחייה לא הצביע מרצ ועבודה.
    אמרתי לה שזה יהיה על מצפונה ועל מצפונם של כל אלה שעשו את המעשה הפזיז בבחירת אולמרט.
    ואם פרץ לא יעמוד בפרץ, זה סופנו

  • רגוע  On 15/04/2006 at 14:45

    ליברמן? הרי אנחנו מחלקים את הארץ כדי לתת שתי מדינות לשני עמים, מה יותר הגיוני מלשרטט את הגבולות האלו ככל הניתן ע"פ ריכוזי האוכלוסיה?
    הרי האנשים האלה מתנגדים למדינת ישראל ותומכים בפלשתין, והם מגדירים את עצמם כפלשתינים, למה זה עונש מבחינתם לעבור לחיות תחת ריבונות פלשתינית?
    האם ה"נקי מיהודים" של רצועת עזה לא בוצע על פי מפתח של גזע??

  • הדר  On 15/04/2006 at 15:03

    יש הבדל בין "שתי מדינות לשני עמים" לבין "שתי מדינות טהורות-גזע לשני עמים מעורבבים".
    לא מדובר פה בריכוזי אוכלוסייה, אלא בשלילת אזרחות לאנשים שנאלצו להפוך לישראלים. לא רק זאת אלא גם פוגעים להם בהכנסה וברכוש, משום שהבתים שלהם יאבדו מערכם כשיהפכו להיות חלק מהרשות. רבים גם יאבדו פרנסה.
    החברה הישראלית צריכה לשאוף להיות סובלנית וסבלנית כלפי מיעוטים דתיים, תרבותיים ובעלי צבע עור שונה. אם הגישה הממלכתית-מדינית היא להעיף את הערבים המוסלמים מכאן, השלב הבא יהיה להעיף את כל מי שלא יהודי. צריך לזכור שהזמנים השתנו ואי אפשר להסתגר במדיניות הגירה גזענית יותר. לא שצריך להציף בכוונה את הארץ במהגרים, אבל צריך לגלות יחס הומני וסובלני, כדי שהאנשים כאן יתרגלו לראות גם בני אדם בצורות וצבעים שונים, ולדעת שהם בני אדם.
    החלפת שטחים עושה דה-הומניזציה לערבים ומשייכת אותם לקבוצת "המחבלים" מהרשות (כמו שפעילי הימין אוהבים לחשוב). הם בני אדם והמדינה צריכה לדעת להתייחס אליהם ככה. הרבה יותר קל להעיף אותם לצד השני במקום לדאוג לתשתיות, לפרנסה, לתרבות של המיעוט. זו לא דרך דמוקרטית או ליברלית.

    ומי אמר לך שכל הערבים תושבי אותם שטחים מתנגדים למדינת ישראל? עובדה שלא ראית הגירה לעבר הרשות הפלסטינית. גם אני תומכת בהקמת מדינה פלסטינית, אז צריך לגרש אותי מהארץ?
    חלק מהחרדים אינם ציונים, אז צריך לגרש אותם?
    למה זה עונש? נו בחייך, אתה היית רוצה ללכת לגור שם? אז למה שהם כן? הם נחשבים לבוגדים בעיני הפלסטינים ושאר מדינות ערב.

  • עמי  On 15/04/2006 at 15:14

    הי פויר,
    גם אני הצבעתי עבודה. יכול שטעיתי יכול להיות שלא. מה שכמעט בטוח זה שכל גוף פוליטי-לפחות כך מלמדת ההסטוריה בצורה מאד מעצבנת-שתופס את השלטון, לא יכול לוותר על אותן ההטבות והמנעמים שהשלטון יודע להרעיף. אישית אני מקווה שליברמן לא ידרוך שם, מאד מקווה. ואם העבודה יתנו יד, נסיק מסקנות, כמובן בדיעבד. והריטואל הזה ידוע וקבוע: חלק גדול מהמצביעים בעד מפלגה שלקחה, מתאכזב מפעולותיה. בכל זאת, חלק גדול מהם יצביע בעדה גם בעתיד.
    תאר לך שחדש תעלה לשלטון. זמן קצר אחר כך היא תעשה כמה פשרות שירגיזו אותך מאד ואולי ישלחו אותך למפלגה אחרת. ובחזרה לליברמניזם – מקווה שיתפוגג בבחירות הבאות.

  • AP  On 15/04/2006 at 15:24

    המצע של ליברמן הוא אמנם גזעני, אבל יותר חשוב מזה- הוא בלתי ישים לחלוטין. הוא פשוט בלתי אפשרי לביצוע, בין אם יהיה בממשלה או לא. הניחוש שלי הוא שהוא יקבל איזשהו תיק בינוני ופשוט יתפוגג מהתודעה. לא מדובר פה, אחרי הכל, באיזה פוליטקאי שממש עשה משהו בקריירה שלו. אז אמנם העובדה שהוא יהיה בממשלה היא מכעיסה ומקוממת ברמת העיקרון, אבל חשוב לזכור שהוא גם קיבל 14 מנדטים.

  • רגוע  On 15/04/2006 at 15:27

    פלשתין תהיה טהורת גזע ועל כך אין ויכוח לדעתי.
    את\ה שוכח שהמיעוט הערבי בארץ אינו מיעוט רגיל, אלא מייצג באופן מוצהר את האויב. אין עוד מיעוט כזה בעולם. מדינה אינה מחויבת להיות סבלנית כלפי מי שחותר תחתיה.
    הסיבות מדוע ערבי ישראל מעדיפים להישאר תחת שלטון ישראלי הן כלכליות וברורות. לו היו מוותרים על השאיפות הלאומיות שלהם, אכן לא היתה סיבה לצעדים דרסטיים כאלה,
    כך שלצערי, רוב הלהג הליברלי שכתבת מאוד מרגש, אך אינו קשור לנושא.
    השאלה שצריכה להישאל היא
    האם, בהתחשב ברמת השנאה שקיימת בין שני העמים והדבקות הפנאטית של הפלשתינים במדינה על כל שטחי הארץ, ישנה דרך שלא נהפוך ליגוסלביה עוד 30 שנה?

    הדרך היחידה מבחינתי היא הפרדה מוחלטת. כל צעד מכאיב שיעשה עכשיו ויכלול עקירת אנשים מבתיהם ושינוי קווי גבול, ימנע זוועה גדולה יותר בעתיד
    .

  • רגוע  On 15/04/2006 at 15:32

    אם אפשר לגרש מאות אלפים מבתיהם בשביל "מזרח תיכון חדש" ו"שלום של אמיצים", נראה לי ששינוי אזרחות הוא פרוצדורה בירוקרטית פשוטה יחסית.

    ליברמן (ואני ממש לא הצבעתי בשבילו) נחשב לאיש ביצוע גם בשמאל (תשאל את חבר שלך ביילין) ויחס הביטול שאתה מפגין כלפיו מעיד בעיני בעיקר על חוסר יכולתך להתמודד עם דעות שונות משלך, ומשום מה, גם על פחד.

  • גבריאל  On 15/04/2006 at 15:37

    אם חשבתם שליברמן יתפוגג לו מעצמו, אתם אופטימיים מאוד, זה מה שאמרו שהתחילו לחקור נגדו, ושהוא עבד עם ביבי, תסתכלו אחורה ותראו כמה מהר הוא הגיע למקום כל כך רחוק. אני לא אתפלא אם תוך 2 קדנציות אנחנו נראה אותו רץ לראשות הממשלה(כן, גם על עמיר פרץ אמרו שאין סיכוי שירוץ לתפקיד כזה).

  • AP  On 15/04/2006 at 16:07

    הוא מדבר על חילופי שטחים. שינוי הגבולות של מדינת ישראל כך שתושבי המשולש לא יהיו כלולים בה. מדובר פה, גם אם לא מודים בכך, בשלילת אזרחות על סמך מוצא אתני. זו גזענות.
    ופה גם נכנס הקטע הלא פרקטי- נניח שמחר מודיעים לאותם תושבי משולש שתוך יומיים כפר זה או אחר עובר לשטחי פלשתין. מה מונע מתושבי אותו כפר פשוט לקחת את עצמם ולעבור לגליל, או ליפו, או להקים עיר אוהלים באמצע תל אביב? זו זכותם כאזרחי מדינת ישראל. ומה בדיוק התכניות שלו לגבי הערבים בשאר ישראל? התושבים בשטחים עליהם הוא מדבר הם רק אחוז קטן מערביי ישראל.
    מדובר בתכנית גזענית, אווילית, לא פרקטית, לא יעילה, חסרת טעם, חסרת תוחלת, ומקוממת. אבל כנראה קוסמת מאוד, לאור התמיכה שהוא קיבל.

  • רגוע  On 15/04/2006 at 16:25

    אז בקיצור, זו גזענות בדיוק כמו שלנקות את רצועת עזה מיהודים זה גזעני. קצת מסריח מוסרית (למי שעוד נושא איתו מוסר שאינו מושפע פוליטית בימים אלה) אבל נחוץ בעיני אנשים מסוימים, אגב, את כל הסופרלטיבים שנתת פה נתתי בזמנו לתוכנית ההתנתקות המפוארת (חוץ מלא-פרקטית כמובן) כך שקצת אמונה…
    אז לבעיות הפרקטיות אל תדאג, אם נחליט לדוגמא שלערבי אסור לגור במקום מסוים, מיד נשלח אליו חטיבה כחולה שברגישות ונחישות תעלה אותו ואת משפחתו על אוטובוס הישר לפלשתין הגאה, ואני ואתה נוכל לשבת בת"א ולהגיד שהם הביאו את זה על עצמם ושאני לא מרחם עליהם בכלל, עם כל הילדים שהם מפליצים, ובכלל, אם את כל הכסף שמבזבזים עליהם היו משקיעים בחינוך ותרבות אולי לא היו אנשים בארץ שמצביעים לגזען המאפיונר הזה ליברמן.
    בינתיים תחשוב על יגוסלביה וגם על איך לעזאזל נראה לך ש"מדינת כל אזרחיה" האוטופית שלך לא תסתיים במרחץ דמים מפואר וראוי לסרט של מוחמד בכרי

  • אלי תל אביב  On 15/04/2006 at 17:42

    מצדיע לעמידה האמיצה

  • חנן כהן  On 15/04/2006 at 19:30

    אני חושב שבגדול, אולמרט יותר מסוכן מליברמן.

    מחכה לראות את קווי היסוד של הממשלה כדי להחליט אם להתרגז. זוכר שזה מה שסיכמנו?

  • מיכאל גלפרין  On 15/04/2006 at 19:51

    למה אתם כ"כ נגד ליברמן? אני ממש לא מסכים עם עצומה מאין זאת, ובכלל לא מסכים עם העובדה שיש כזו עצומה נגד ליברמן או נגד כל אחד אחר. זו הגזמה.
    חוץ מזה, זו עובדה ידועה שברגע ששר כלשהו רואה משרד עם כיסא הוא מתחרפן. התעוררתם רק עכשיו? היה זה מאז ומעולם. לכן, הפוליטיקה שלנו כה צבועה.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 15/04/2006 at 19:57

    רצתי. חתמתי. עשיתי. שיניתי. עכשיו בריצה לתיאטרון לראות קצת צחוקים.
    תגידו בלי קשר – אין רומן כזה קוראים אותו מחיקה? מי כתב את הרומן?
    זה רומן עברי? או מתורגם?

  • פיקו  On 15/04/2006 at 20:00

    תודה, כבר חשבתי שאני לבד פה בין כל השמאלנים האידיוטים והנאיביים האלה. חסכת לי אנרגיה, זמן ועצבים.

  • יוחאי  On 15/04/2006 at 20:25

    גם אני חתמתי על העצומה.

    הצבעתי עבודה ואני לא מתחרט בכלל.
    אני לא חושב שליברמן יהיה בסוף בממשלה. נראה לי שזה יותר תרגילים של מו"מ מול החרדים, ופחות כוונות רציניות. אני מעריך שהממשלה תהיה קדימה, עבודה, הגימלאים, ש"ס ויהדות התורה. חבל שמרצ והעבודה לא שיתפו פעולה, דבר שהיה מכניס את מרצ וגם מחזק את עמדת המיקוח של העבודה.

    אולמרט אמר בראיונות לשני העיתונים הגדולים לפני הבחירות, שמי שלא יסכים לתוכנית ההתכנסות, לא יהיה בממשלה. הוא נתן פירוט משמעותי לתוכנית הזאת. ליברמן אמר אז שהוא מתנגד לתוכנית הזאת. אולמרט חזר על פרטים מרכזיים (כולל פינוי ישובים) בראיון לניוזוויק לפני כשבוע.
    אם בסוף ליברמן יישב בממשלה שכזאת, הוא זה שיוצא סמרטוט, ולא פרץ.

    לי כמצביע עבודה, יותר חשוב לראות שינוי כיוון בנושאים הכלכליים חברתיים. אני מקווה מאוד שליברמן לא יהיה בממשלה, אבל זה בהחלט לא העיקר. העיקר הוא המעשים.

  • דודי  On 15/04/2006 at 23:04

    שלילת אזרחות בכפייה מאנשים, על בסיס אתני, אינה צודקת, ואם זה לא מפריע לך, אז דע שהיא גם לא תעבור בעולם.

    אשר לתועלת האפשרית ולסכנות: מאז היווסדה, לאורכו של סכסוך ארוך שכלל חמש מלחמות, היה בישראל מיעוט ערבי גדול. המיעוט הזה עמד בשורה התחתונה במבחן לא פשוט, ורק קומץ מבוטל ממנו (בערך מאה איש בשנה, לפי השב"כ, מתוך כמיליון) פנה לפעילות לא חוקית נגד ישראל.
    גם בעתיד יהיה בישראל מיעוט ערבי גדול, אפילו אם תתקבל תוכנית ליברמן. רוב האזרחים הערבים חיים מחוץ למשולש – בגליל, בנגב, באיזור ירושלים ובמרכז. סביר מאד, ששלילה בכפייה של האזרחות מחלק מהציבור הערבי תדחוף את השאר להתקוממות אלימה ולמלחמת אזרחים, שזה כביכול מה שהתוכנית אמורה למנוע.

  • קורינה  On 16/04/2006 at 0:27

    שתחכה.
    או כמשפט החביב על שרון: "שבו בשקט וחכו."
    זוכר שכך לחש לאותו קונסול בארה"ב וכל העם שמע?

    מי שמחכה בשקט, ישאל עצמו – מאין ואיך אולמרט ידע שהשתיקה אינה הסכמה? לשנות סדרי בראשית אתה בא?
    שתיקה היא הסכמה.

    ומה יעזור הרוגז שלך לאחר מעשה?
    בדיעבד לא הביא טובות על בגין, אז למה לך להסתפק בשתיקה?

  • בכלל לא רגוע  On 16/04/2006 at 3:42

    אתה גזען קטן ומטונף. זה בקשר לצורה בה אתה כותב.
    ובקשר לתוכן – הרי זאת האמא של הדמגוגיות להשוות בין פינוי בכוח של פולשים פושעים, ועוד תוך ריפודים כספיים לא קטנים בכלל, לבין גירוש ונישול של אזרחים שווי זכויות.

    זה בדיוק כמו להשוות דרישה מגנב שיחזיר את כספי הפשע, עם שדידתו של מישהו אחר.

  • פולי צור  On 16/04/2006 at 9:18

    לא צריך להעלות את ערביי ישראל על אוטובוסים ולא צריך להעבירם אל מאחורי הגדר. מספיק להפוך אותם לתושבים במקום לאזרחים. שימשיכו להתגורר בישראל, שווי זכויות, לכל חייהם – אבל כאזרחי פלסטין. כלומר, שלא יצביעו בכנסת. הרבה מדינות מכירות במעמד של תושב שאינו אזרח. ערביי ישראל רואים בעצמם פלסטינאים, ולכן ניתן לסדר להם שייכות מלאה ללאום ולגזע שלהם. ומי שרוצה להיות גם תושב וגם אזרח, אהלן וסהלן, שיתרום את חלקו גם בסל החובות של תושבי ישראל – ולא רק הזכויות

  • אליק בליק  On 16/04/2006 at 9:54

    דרור יקירי,
    לאן נעלם הטור של ילד האינטרנט שתוקף את המונופולים ומחבק את קאזה? איפה הטורים על המדרכות בתל אביב בשבת בבוקר ועל השכנה שלך מהבית בצד השני של הרחוב?

    מאז שהתחלת עם הפוליטיקה נראה שהקוראים של הטור הם בדיוק אלה שמגיבים על כל כתבה ב-ynet או ב-nrg.
    זה לא שאתה לא צודק, ליברמן הוא באמת לא סימפטי, אבל האם אתה באמת רוצה להכניס אותו, את העבודה, חד"ש ומרצ בתור אורחים קבועים בבלוג שלך?

  • איבט  On 16/04/2006 at 10:25

    אתה אפס קטן, עילג וטיפש. זה בקשר לצורה בה אתה כותב. לגבי התוכן של מה שאתה כותב – אם לא היית מטומטם אז היה אפשר אולי להתווכח על זה. אבל אתה מטומטם, ועם מטומטמים אין טעם להתווכח

  • איתי  On 16/04/2006 at 12:27

    שלא תתעסק כל היום ב"אמרתי לך" המטופש והילדותי הזה. טוב שיש חד"ש, וטוב שיש עבודה. טוב שיש שוקי וחנן, וטוב שיש דרור. במקום שתאכלו אחד את השני, עדיף שתשתפו פעולה ושכל אחד יעשה את מה שהוא יכול בכדי שבבחירות הבאות או אלו שאחריהן השמאל יהיה זה שמרכיב את הממשלה. אני מבין את הלהט ואת השמחה לאיד, אבל בסוף אנחנו נראים מגוחכים כמו פלגי המחתרת ב"בראיין כוכב עליון", והתוצאות בקלפי בהתאם.

    ההתמודדות שלך כאיש חד"ש היא בעיקר מול קהל מצביעים יהודים איסטניסטים שזורקים את קולם כפתק לבן / דעמ / עלה ירוק וכו', ומול מצביעים ערבים שמצביעים לדגלי הלאומנות והפונדמנטליזם.

    ההתמודדות של חנן ושוקי היא מול קהל מצביעים מיואשים שלא ילכו להצביע או יצביעו לגימלאים (או הלהיט התורן הבא), ומול עיוורים שיצביעו עבור פתרונות קסם כמו קדימה "רק הם יחזירו אותנו לגבולות 67" (כך אמרה לי לתדהמתי פעילת מחסום ווטש בעת התנדבות למען חקלאים פלסטינים בואדי יאנון) או כמו ישראל ביתנו "שינקו את הרחובות מהפשע כמו גו'ליאני" או "שיזרקו מפה את כל הערבים, אבל בצורה תרבותית".

    בהצלחה לכולנו.

  • ג'ו  On 16/04/2006 at 12:31

    מה שהיה נחמד בטור שלך הוא היותו סוג של א-פוליטי, עכשיו, חירבת את הכול.

  • בכלל לא רגוע  On 16/04/2006 at 13:02

    תשמע,
    טיפש ואידיוט תגיד לאבא ואמא שלך, שהפליצו מן הסתם יותר מגזען אחד ומטונף (ודרור, אני מתנצל על זיהום הבמה שאתה נותן לנו כאן – לפעמים אין ברירה וצריך לקרוא לטינופת בשמה).

    ולגבי התוכן, הסברתי לך בדיוק למה דווקא הארגומנטציה שלך היא דמגוגית, מעוותת, סוטה וחולנית. אבל כשאין נימוקים, וכל מה שיש בראש היא חשיבה גזענית עקומה ומרושעת, הכי קל להגיד "אתה מטומטם, ועם מטומטמים אין טעם להתוכח". ובדיוק על זה נאמר "הפוסל במומו פוסל".
    טינופת.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 16/04/2006 at 13:06

    אתה יודע שאתה מקלל ממש כמו ערבי?

  • ה  On 16/04/2006 at 19:04

    מפלגת העבודה זה חרא?!
    מפלגת העבודה משחקת את המשחק של הדמוקרטיה, וסביר היה שמה שפרץ אמר על ליברמן לפני הבחירות, ישתנה אחרי התוצאות שלהן.
    אתה כמו המשפחה שלי שעד היום טוענים שרבין היה שקרן וחרא כי חתם על הסכמי אוסלו למרות הבטחות שנתן לפני שנבחר להיות ראש הממשלה

    אבל תכלס, אתה צודק. כולם בכנסת חרא, המדינה חרא ואפילו המזג אויר פה ניהיה חרא.

  • דרור פויר  On 16/04/2006 at 19:15

    ברוך קימרלינג ב"הארץ" היום: "ממשלה עם ישראל ביתנו תהיה ממשלה יהודית, אך בו-בזמן גם אנטי-ישראלית, ולא רק בשל יחסה הסמלי והמעשי כלפי האזרחים הערבים. לכן זהו גם הוויתור החמור ביותר של העבודה במו"מ הקואליציוני".
    http://tinyurl.com/zkswq

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 16/04/2006 at 20:19

    http://www.israelshamir.net/English/Oops.htm

  • מוסיף  On 18/04/2006 at 16:20

    והפצתי בגלוב.

    כל הכבוד.

  • כמה פחד  On 19/04/2006 at 22:23

    אין ביביאז מצאתם מושא שינאה חדש?
    די עם פירפורי העמוק האלה, שיהיה בממשלה מי שיהיה, יהיה בסדר תרגעו.
    האביב הגיע, השמש זורחת, המים לא קרים מדי, אנשים מחייכים, ציפורים מצייצות, תרגיעו!!!!!!

  • יוחאי  On 22/04/2006 at 13:51

    לפי מבזק ב YNET , ישראל ביתנו הודיעה שהיא אינה מקבלת את קווי היסוד המדיניים של הממשלה.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3242238,00.html

    ייתכן שהעצומה הצליחה ?
    אולי…

    ייתכן שמראש , אולמרט לא התכוון להכניס אותם לממשלה, אלא רק להוריד את המחיר של החרדים ?
    יכול להיות שהעבודה שיתפה פעולה עם תרגיל שכזה.
    שיתוף פעולה עם תרגיל פוליטי שכזה הוא בהחלט נסלח לאור ההשיגים הנאים של מפלגת העבודה, על 19 המנדטים הקטנים שלה , במו"מ הקואליציוני.
    לפי דיווחים מסויימים, קדימה הסכימה לתוכנית חופשי ללמוד, חוק פנסיה ממלכתי, שכר מינימום של 1000 דולר בסוף הדרך, פינוי מאחזים, הגדלת סל הבריאות, וקיצוץ בתקציב הבטחון.
    יכול להיות שהדיווחים אינם מדוייקים, ומתובלים בדיסאינפורמציה, אבל התמונה הכללית נראית חיובית.

  • מילצ'ין סטניסלב  On 06/06/2006 at 8:55

    כן באמת למה לא לתת להם אתם זכויות אבל למהלא אותם חובות. כמו למשל חוקים דורשים השכלת חובה לילדים, או למשל הריסת מבנים בלתי חוקים בעזור של לודת.

  • שי כהן  On 12/10/2006 at 11:53

    שווה לעדכן גם כאן שפרץ הבהיר בשיחתו עם אולמרט שאינו מעוניין בצרוף ליברמן לממשלה

  • חבי  On 07/02/2009 at 11:15

    כל הכבוד!!! אני מעדיך מאוד את הניסיון לשנות בייחוד בנושא כ"כ דראסטי…

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: