גימלאים ועניינים אחרים

א.

בעניין הגימלאים: מאחר ואחוז לא מבוטל מהמצביעים למפלגת הגמלאים הם צעירים שעברו אליה מ"עלה ירוק", הרי שחובתה המוסרית של מפלגת הגימלאים זה לפעול למען לגליזציה של סמים קלים, או לכל הפחות לעמוד במשא ומתן הקואליציוני על  דהקרימינילזציה למעשנים.

זו לא רק חובה מוסרית, זו גם תבונה פוליטית; הדבר יבטיח לה שלא תישאר מפלגה של קדנציה אחת.

וחוץ מזה, יש הרבה הגיון וצדק בגימלאים הפועלים למען לגליזציה של סמים קלים. חוזר הבנאדם מקופת חולים, שותה הפוך חלש בבית קפה, חוזר הביתה, מתיישב על הספה, מדליק ערוץ 1 בקולי קולות, מוריד איזה ראש בבאנג ומתחיל לעשות סיבוב טלפונים בין הנכדים – היש סבבה מזה?

זה לא רק מוסרי, נכון פוליטית וצודק מוסרית – יש גם היגיון כלכלי למהלך: אם לגימלאים יהיה מותר לקנות ולעשן סמים קלים, הם יהפכו מהר מאוד להיות הדילרים של השכונה, ויוכלו לעשות עוד קצת כסף. למען הסר ספק: אם הגימלאי הוא דילר, נשללת ממנו הקיצבה.

ואם זה לא מספיק, בואו לא נשכח שלרפי איתן יש קשרים טובים בקובה ואפשר לארגן משם אחלה חומרים, כך שמעתי.

ב.

אחד מהמאמרים הכי טובים שקראתי אחרי הבחירות: יוסי דהאן ב"העוקץ".

ג.

גם הבחור הזה כותב נהדר.

ד.

חודש וחצי אחרי שסיפרתי לכם על "כל יום הוא טרבלינקה" ובערך חודשיים מאז שהפכתי צמחוני, ואני חושב שאפשר לסכם: אני מוביל חברתי, שלא לומר נביא. בזמן הזה הספיקה להתפרץ שפעת העופות, בחור בשם שחר מגן הוציא ספר בשם "שחיטה שחורה" (התחלתי לקרוא, ובינתיים זה נראה כמו אחלה ספר), והיום במוסף הארץ מראיינת דאה הדר את צ'רלס פאטרסון, שכתב את הספר המדובר.

אני כמו השרוול אוויר הזה שתלוי על עמודים בשדות תעופה בינלאומיים – מסתכלים עלי ורואים לאן נושבת רוח התקופה.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ב. סלע  On 31/03/2006 at 15:55

    עצוב.

  • אודי שרבני  On 31/03/2006 at 15:55

    בנזונה של דימוי עם השרוול

  • דרור פויר  On 31/03/2006 at 21:06

    ב. סלע – עצוב למי? מי עצוב? אני דווקא די שמח. העצוב היחיד שאני רואה פה על העמוד הזה זה אתה, עם ה"כמה אתה מלא בעצמך" החוזר-על-עצמו הזה. למה במי אני אהיה מלא? מי ימלא אותי? אנשים כמוך?

    אודי – תודה, אח שלי

  • אביבה  On 31/03/2006 at 22:15

    מזל שאתה מותק.

    יש לי חברה כזאת – כל מה שהיא עושה, חצי שנה אחר כך מתפתח מזה טרנד, עם כתבות במוסף הארץ והכל.
    טוב לדעת שגם אתה כזה, שיהיה לי גיבוי למקרה שהיא חולה חלילה.

  • פרנק נף  On 01/04/2006 at 2:27

    ממתי יש למפלגה חובה מוסרית לדאוג לאג'נדה של מפלגה אחרת שבוחריה עזבו אותה ?
    האם לקדימה יש חובה מוסרית לדאוג לאג'נדה הכלכלית של הליכוד כיוון שבוחרי הליכוד עברו אליה ?
    האם לש"ס ?
    האם מפלגת הגמלאים שקיבלה לא מעט קולות מבוחרי שינוי לשעבר צריכה גם להניף על דגלה אג'נדה אנטי חרדית ?

    הבוחרים מצביעים למפלגה אותה הם רוצים ולא צריך לנסות לנחש את כוונותיהם מעבר לכך.

  • פקח טיסה  On 01/04/2006 at 10:37

    לשרוול האויר הזה יש כינוי אחר: שק רוח

    ואלה מתאים עליך בול. שק מלא, אבל רק ברוח

  • אליק בליק  On 01/04/2006 at 11:02

    בדיוק ההיפך.
    זוהי פעם ראשונה שמפלגה נבחרה ללא שום אג'נדה, ללא שום התחייבות, כמה אנשים אנונימיים שלא חייבים לציבור דבר.
    חברתית? ממש לא, זוהי מפלגה ללא מצע, ללא קול, ללא התחיבות. פרט לשלטים על האוטובוסים שטענו דהליכוד והעבודה זנחו את הגימלאים, לא שמעתי מילה נוספת מהם.

    בעד ההתנקתקות? בעד איכות הסביבה? סמים קלים? סמים קשים? שלום? הפרדת דת ממדינה? מדינת הלכה? פנסיה? שכר מינימום? כלום.

    ןכשאתה מקבל כח בלי להיות מחוייב לכלום, אתה למעשה מחוייב קודם כל לעצמך. בטח לא לבוחרים, 4 שנים זוהי תקופת זמן ארוכה מאד כשאתה בגיל שבעים או שמונים.

  • דרור פויר  On 01/04/2006 at 11:43

    טוב, אליק ופרנק, 'תם יודעים: התבדחתי. מה שכן, סיכמתם יפה את חוסר המחויבות של הנבחר לבוחר. מה שנקרא, חג לדמוקרטיה.

    פקח טיסה – אתה יודע מה, "שק רוח" זה אפילו דימוי יותר טוב, כי הרי בעצם לא יכול להיות דבר כזה: שק לא יכול להתמלא ברוח. ובקשר לניסיון העלוב לעלבון שניסית להטיח בי: אח שלי, תשתדל יותר. אולי כדאי שתתייעץ עם אחד מהטייסים, יכול להיות שיהיה להם רעיון

  • טלי  On 01/04/2006 at 15:20

    מתה על הכתיבה שלך. ובאשר למתלוננים על המלאות-העצמית – אתה יודע, הם סתם מקנאים.

  • דרור פויר  On 02/04/2006 at 11:10

    תודה טלי

  • נעם  On 02/04/2006 at 12:33

    בשנת 95 הקמתי חברת אינטרנט והסתובבתי והסברתי לאנשים מזה אינטרנט ולמה הם צריכים את זה, אתם יודעים מה קרה אחרי,לפני 3 שנים התחלתי לייצר ביודיזל, פתאום בזמן האחרון מחירי הנפט קפצו,סוף עידן הנפט מתקרב וכל העולם כולל בעלי ההון הכבדים מדברים על דלקים ביולוגיים ומציעים לי הצעות מגונות, אחרי שנת השמיטה הקרובה אני אתחיל משהו חדש, כדאי לכם לעקוב, רמז, אולי אמונות משיחיות חדשניות
    ובכל מקרה דרור, עדיין מחכה להחלפת דיעות שלנו במנזר

  • נעם  On 02/04/2006 at 12:40

    אחר לאחר שהייתי צמחוני תקופה ארוכה התחלתי טרנד ליבידו חדש, אפשר לקרוא עליו כאן
    http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/060/013.html
    זה חלק מטרנד האיזון, אני רק מחכה ליום בו אני אגדל את הכבש שלי בחצר ואשחוט אותו באירועים חגיגיים אחרי שגידלתי אותו באהבה ומתוך כבוד וללא סבל כמו בימי המקרא, נשמע רומנטי ואכזרי?

  • יש לי רק שאלה  On 02/04/2006 at 14:36

    פעם, אתם זוכרים, הייתה מפלגה בשם "מפלגת המרכז". בבחירות אח"כ הייתה שינוי, ועכשיו הגימלאים.
    המשותף הוא שכל המפלכגות הנ"ל רכבו על גל בודד, והתנפצו על מצוקי החיים השוחקים בפוליטיקה.
    אני מוציא את קדימה מההשוואה הזו, כי היא היחידה שתהפוך למפלגת שלטון ולכן תשרוד (כנראה).

    אגב, דרור, דב חנין התקשר לומר תודה?

  • מוסיף  On 06/04/2006 at 12:56

    והפעם גם.

  • דרור פויר  On 06/04/2006 at 22:37

    נעם – דווקא אחלה טרנד. אני מתחבר אליו.
    יש לי רק שאלה – מה, הוא היה אמור?
    מוסיף – אחלה, אח שלי. תבוא יותר

  • מוסיף  On 09/04/2006 at 11:38

    מבטיח להשתתף יותר בעתיד.

  • יש לי רק שאלה  On 09/04/2006 at 16:17

    הסבר: דב חנין נכנס לכנסת במקום השלישי של רשימת חד"ש על אדי קולות (על משקל אדי דלק). לדעתי תמיכתך הפומבית בחד"ש כפי שהתבטאה בבלוג תרמה את הקולות שהביאו להצלחה זו. מכאן האמירה המחוייכת בנושא.

  • דרור פויר  On 09/04/2006 at 18:45

    יש לי שאלה יקר – אתה קושר לראשי כתרים שלא מגיעים לי, אבל מילא, תמשיך.

  • יש לי רק שאלה  On 10/04/2006 at 10:03

    טוב, כל עוד זה לא כתר קוצים זה כנראה בסדר…

להשאיר תגובה

