געגועים לדלישס, ונעבור לכמה צלילים

א.

זה כבר היום השני שדלישס למטה. בבלוג שלהם הם אומרים משהו על הפסקת חשמל.

איזו באסה! זה כבר כמה זמן שאני משתמש בהם הרבה מאוד, הרבה יותר מהבוקמרקס הישן (והטוב, כנראה), ועכשיו – כשאני צריך אותם מאוד כי יש כמה לינקים ששמתי שם ואני צריך עכשיו – הוא איננו. חסר לי הדלישס שלי.

בבלוג הם מרגיעים: שום מידע לא אבד. זה קצת מרגיע, אבל בינתיים אני בלעדיהם, וזה חסר לי.

כמה קל להתמכר. כמה קל לאבד.

ב.

אבל בינתיים, בשביל להרגיע את הבאסה, קחו שני לינקים מעולים למוסיקה שתעשה לכם נעים. הראשון זה הופעה של בחורה של קייט ארל (Kate Earl), אחת מאלסקה. אני כבר לא זוכר איך הגעתי לבלוג של הבחור ששם את זה. אני חושב שהוא הגיב פה, אבל אני לא בטוח במאה אחוז. אז אם אתה קורא את זה, בחור שקוראים לך גיל: תבורך. אחלה בלוג יש לך. תענוג.

קייט ארל. חמודה

תלחצו על הלינק הזה, זו הופעה שלה, 42 דקות של גרוב נעים ויפה מאוד. זה חלק מתוכנית רדיו או משהו כזה, ויש גם הרבה ראיונות ודיבורים איתה, אבל המוסיקה היא פשוט תענוג חורפי שכזה.

ג.

ועוד לינק, שגם אותו אני לא זוכר מאיפה הגיע אלי (גם זה בדלישס מין הסתם) – דיסק שלם של להקה שקוראים לה "התפילות והתקוות של ארתור דיגבי סלרס". הם מציעים של להורדה בחינם את הדיסק הראשון שלהם שקוראים לו psalterie, והוא פשוט אחלה דבר. תיהנו.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יוסי לוי  On 20/12/2005 at 8:22

    ואני מחפש כעת כלי לגיבוי, למקרה ש…
    יש המלצות?
    גוגל נתן לי (כצפוי) כמליון לינקים. במחשבה שניה, זו לא ערימה כל כך גדולה

  • חנן כהן  On 20/12/2005 at 8:54

    אף פעם לא משך אותי הדלישס הזה. אבל אז נתקלתי ב rawsugar.com ואני עובד רק איתו. אפשר לייבא אליו את כל הלינקים מדלישס.

    הנה הדף שלי שם

    http://www.rawsugar.com/links/HananCohen

  • יניב  On 20/12/2005 at 11:19

    הזמרת המעולה שציינת למעלה השתתפה בתוכנית
    morning becomes eclectic
    בתחנה KCRW
    מומלץ לדגום אותם אפילו באופן יומי http://www.kcrw.com/show/mb
    המנחה נחשב למי שגילה את COLDPLAY לדוגמא
    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=599282

  • דרור פויר  On 20/12/2005 at 11:30

    תודה, יניב
    תודה גם לך, חנן, למרות שנראה לי שאני נשאר עם דלישס. אין לי אנרגיות למעברים נוספים

  • גיל שליט  On 20/12/2005 at 16:23

    דרור, אני שמח שאהבת את ListenBlog, וכמוך גם מעל מאה מקוראיך, כפי שמראה הלוג באתר שלי מאז אתמול!

    למצוא מוסיקה מרגשת ברשת, זה קצת כמו להגיע לעיר קטנה, למצוא פוסטר של הופעה בבר המקומי ולהתאהב בזמרת…

    עכשיו אני מקשיב לארתור דיגבי סלרס שלך – באמת אחלה. בקרוב הפוסט.

  • דרור פויר  On 20/12/2005 at 17:37

    גיל! אני שמח שבאת, זו הזדמנות מעולה להודות לך שוב. מעכשיו אני קבוע אצלך. התרגשתי מאוד גם מהקישור ששמת ליוסי בנאי מקריא תהילים

  • עידן גולן  On 21/12/2005 at 22:09

    אחלה המלצה – יש לגיל קולקציה מרעננת והוא גם בחור נחמד.

    יניב – אני מקשיב כל יום לתוכנית המצויינת הזאת. עיצוב האתר (ע"י רזורפיש)היה בזמנו מהפכניץ מעניין לראות שלמרות כל ההתפתחויות בעיצוב אתרים האתר שלהם עדיין נראה רענן וחדשני.

כתיבת תגובה

