אני, בחולצה הצהובה, מחייך

מאחר וישבתי בבית קפה בשישי בבוקר, קראתי ב-7 ימים את הכתבה על שיגעון הפליקר. חלק מהמרואיינים בכתבה הם חברי פליקר שלי (אני לא מת על העמוד שלי בפליקר, ועל מעמדי הפליקראי בכלל. אני חושב על דרכים לשנותו. אחת מהן: להתחיל להסתובב עם מצלמה, אבל זו בעיה כי אני לא מי יודע מה אוהב לצלם). על כל פנים, עשיתי סיבוב בעמודים שלהם, נהניתי לאללה ואפילו מצאתי תמונה מגניבה של עצמי אצל Osh שצולמה במסיבת שנה ל-360 מעלות לפני איזה שלושה שבועות. אני לובש את חולצת ההוואי שלי של Guess שקניתי בסן פרנסיסקו, המשובצת כפתורים העשוים קוקוס, ומחייך חיוך גדול.

באמת היה ערב נחמד.

התלבטתי אם פשוט לקחת את התמונה בלי רשות, לשאול את עופר אם אפשר לקחת, או רק לשים לינק. בסוף החלטתי על לינק. נראה לי הכי פחות בוג'רס, וככה גם יהיה לכם תירוץ לעשות סיבוב בפליקר. אין כמו לשבת ולרפרש את עמוד ה-Explore במשך שעות. זה מחזק את הגבות ומעלה את מפלס הכינרת.

אז הנה הלינק לתמונה שלי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ה  On 25/09/2005 at 21:11

    דרור פויר עיתונאי וסופר , מתחפש לפקצה

  • ,תרגיל  On 25/09/2005 at 23:06

    לכתבה הפרובנציאלית מאוד של סגל. (למה פרובניצאלית ? לדוגמא, תאגים שהמציאו של כמה אנשי נרג ומפוטריו, הפכו בכתבה להייות תגים מרכזים אצל כל משתמשי הפליקר)
    רננה מוסינזון סגרה את העמוד המוצלח שלה לחברים ומשפחה בלבד. חבל. האם מלחץ הסלב בלא מאופרים או מאלה המחששים?

  • רותי  On 26/09/2005 at 11:16

    שמור לפרובנצאלים בלבד כי במרכז הכל כזה פתוח ויש מקום להכל ולכולם

  • ofer shani  On 21/11/2005 at 19:29

    1. you could have just taken the pic. all my pics are @ your service

    2. i found this post of yours in this cool new site. check it out
    http://ehlist.ca/

    ofer

כתיבת תגובה

