כשאבחר לבלוגר השנה

 

קורת רוח רבה נגרמה לי כשמצאתי, לפני יומיים שלושה, את המועמדות שלי בתחרות "הבלוגים הטובים בישראל" של נענע, בקטגוריית "הגיגים". ישר הצבעתי לעצמי. למחרת הצבעתי לעצמי שוב, הפעם מהעבודה, ועכשיו הצבעתי לעצמי עוד פעם, שיהיה למזל. הייתי יכול להיות ממש מאושר אם היה אפשר להצביע גם ב-SMS אבל כנראה שאי אפשר לקבל כל מה שרוצים.

 

על כל פנים, חברות וחברים, אין עוד הרבה זמן – ההצבעה ננעלת ביום חמישי – ואני מאיץ בכם לרוץ ולמלא את חובתכם המקוונת ולבחור לי כבלוגר השנה בקטגוריית הגיגים. פעם אחת מהבית, פעם אחת מהעבודה, ואם אתם עוברים ליד קפה אינטרנט, כנסו פנימה והצביעו. את החשבונית נא לשלוח ל"אננקס מחקרים". גם אני, מצידי, לא יושב בחיבוק ידיים ומנהל מגעים מתקדמים עם קבוצת האקרים סינים שיפרצו וישנו את התוצאות לטובתי. כמו כן, סגרתי עם אלוף פיקוד דרום על אספקה שוטפת של לפטופים עם אינטרנט אלחוטי למתנחלים המתבצרים על הגגות; אין שום סיבה, אמרתי לו, למנוע מיהודי טוב להצביע עבורי לבלוגר השנה בקטגוריית הגיגים רק בגלל שהוא תמהוני, קיצוני, אקסטטי עם נטייה לאלימות והיעדר מוחלט של חוש פרופורציה. האלוף הנהן. מה אתה מהנהן, אמרתי לו, שבע דקות והיית על הגג עם שישה לפטופים. זוז! ודיר באלאק נשפכת עליהם חומצה!

 

כשאבחר לבלוגר השנה בקטגוריית הגיגים, אני מבטיח לשנות את סדרי העדיפויות בבלוגוספירה בכלל במדינה הזו בפרט. אני מבטיח להרחיב ולהעמיק את הפערים בעם, אני מבטיח לפרק מנשקם ארגונים כמו "צו פיוס" ולהוציא מחוץ לחוק כל מי שאומר משפט שמופיע בו המילה "ביחד". כבלוגר השנה בקטגוריית הגיגים אדאג לאספקה שוטפת של דברי כפירה ומינות, ואעשה כל שביכולתי על מנת למנות את גרי אפשטיין לטוקבקיסט השנה.

 

שש מילים על המתמודדים האחרים בקטגוריית הגיגים, שייאלצו להסתפק במקומות האחרים: אף פעם לא היה להם סיכוי.

ולא שמדובר בקוטלי קנים: אם לא הייתי מועמד בעצמי, הייתי מתלבט הרבה בין גילעד נס ו"זו ש", שניים מהכותבים החביבים עלי. את "חדר 404" ואת "רק לפעמים" למדתי לחבב.

הבחירות האחרות שלי, אגב, הן כדלקמן: סבר פלוצקר בקטגוריית אקטואליה, תום ממורמר בקטגוריית קאלט, הצביץ השואג בקטגוריית תמונות, החיים שלי עם ענת בקטגוריית יחסים וחייו החולניים של מובטל מנוול בקטגורית חופשי (קטגוריה טובה). גם אם אתם לא מצביעים בכלל, באמת יש שם יופי של בלוגים.

 

על כל פנים, מאחר והתכנסנו פה למטרות פרופגנדה, בואו וניזכר בכמה מהרגעים היפים שהיו לנו ביחד. הקטעים האלה יעזרו לכם לשכנע חברים ובני משפחה להצביע עבורי, למען העתיד של כולנו 

 

הו, הנה משהו נחמד שכתבתי ב-2001 על העתיד

סיפור אורבני מרגש עם סוף טוב, ינואר 2005

ב-28 ביולי 2004 הרגתי ג'וק.

וכאן אני מהגג על הנרטיב הציוני כפי שהוא משתקף בבזוקה-במקום-עודף

ב-27 במאי 2003 העליתי את הפרק הזה מתוך "צדוק בנפתולי התשוקה". אני זוכר את היום הזה; השמש זרחה בו בבוקר ושקעה בערב 

כפי שאתם רואים, בחירה בי היא בחירה טובה.

 

יאללה, להצביע!

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ז'אן דארק  On 22/08/2005 at 16:56

    קודם תחליף את התמונה

  • ביג בירד  On 22/08/2005 at 17:34

    את הבלוגים הטובים באמת (סליחה, פויר, זה לא אישי) לא הביאו שם. אז רק כדי להביא עניין על תיקונו ולעשות צדק עם האיכות, אני מביא כמה מהעדפותי האישיות.

    אלכסנדר מאן: http://mann.blog.lab.co.il/
    אורי קציר: http://www.aplaton.co.il
    יואב בן דב: http://www.bendov.info/heb/index.html
    חגית רוזנס: http://www.mywordz.com/

    ויש עוד כמה כאלה, שמשום מה לא הוזכרו בהעדפות של נענע. אז עם כל הכבוד, עבודת האיתור והברירה שהם עשו שם קצת עקומה. ובלי קשר, פויר, יש לך בלוג לא רע בכלל.

  • כרמית  On 22/08/2005 at 17:45

    חבל על הזמן, הבלוג של יהודה בלו מגניב לאללה. אף אחד לא כותב כמוהו מצחיק וחכם. הוא גם לפחות יודע על מה שהוא כותב. סוף סוף אפשר ללמוד משהו מבלוגים.

    בשבילי רשימות מן התיבה הלבנה הוא הבלוג מספר אחד בעברית.

    http://www.notes.co.il/ben-hateva/

  • מישו  On 22/08/2005 at 19:21

    אני הייתי בוחר – תסלח לי על הרעיון – בחמישיה האינטלקטואלית של רשימות, קופמינץ, בורשטיין, פויר, ליכשט ואפשטיין.
    ובטאלקבקית – אין ספק, באלה ק. אמנם היא נעלמה קצת, אבל היא היתה ענקית.

  • גרי אפשטיין  On 22/08/2005 at 20:19

    מישו –
    לצערי אינני נמנה עם קוטבי רשימות אך עימך הסליחה. לא הסכימו לקבל אותי – וואלה באימשלי, ניסיתי בחיי…

    ולדרור פויייייר החביב מאוד –
    עד שלא תכתוב על הנושא האהוב עלי – הרפתקאותיו של שרון רוטברד בדרום העיר הלוהטת, לא אצביע לך אפילו לא פעמיים.
    אבל אם תשדרג אותי מטוקבקיסט החודש (צילום בעירום חלקי בעמוד האמצע) לקוטב ב"רשימות" מן המניין אשכנע את דרום קוריאה לתרום מאה הצבעות וזה ה……. סוף.
    עימי הסליחה.

  • שרון רוטברד  On 22/08/2005 at 20:43

    בעלילותיי בדרום-העיר?
    כלומר- זה כ"כ מעניין אתכם עלילותיו של איזה תאילנדי מסכן,שרק מנסה להתפרנס,ולא להיתפס ע"י משטרת-ההגירה?
    כאילו שלא מספיק לי מכל מיני אידיוטים שמבלבלים לי עם איזה משהו בשם…. איך זה נקרא? הוצאת… בבל? בבל,שמבל,משהו?
    אם אנו כבר מדברים, מישהו יכול להסביר לי מה זה הבבל הזה,שכל מי שפוגש אותי,מבלבל לי איתו,אחרי ששמע את השם שלי??

  • מוקי  On 22/08/2005 at 22:22

    המגלומניה חסרת הבושה שלך נגעה לליבי
    הצבעתי עבורך פעמיים

  • זו ש  On 23/08/2005 at 2:20

    הצבעתי עבורך!

    ופעם נוספת עבור ליתוס, כי אני לא אוהבת לבחור, אני רוצה גם וגם.

    🙂

  • הצועד בנעליו  On 23/08/2005 at 8:40

    כמעט כמוני.

    הצבעתי.

  • חנן כהן  On 23/08/2005 at 8:43

    כמה פעמים.

    שיידעו להם!

  • ארתור דנט  On 23/08/2005 at 9:48

    שגם אנחנו נפתח בלוג?
    הרי על מה כבר יש לנו לספר שם, אם נספר על מה אנחנו באמת אוהבים ד"ר יצחק קדמן ו'תנו לחיות לחיות' ישר ישלחו אלינו את הכושונים של הFBI שיעשו לנו מה שאנחנו עושים לילדים ולחיות.
    או שנסתבך עם המקסיקנים שאנחנו כבר די מסובכים איתם מאז הצפרדעים,
    ובכלל לא נעים לספר על החיים הדפוקים שלנו בניו יורק, על המדרכות, הבדידות והתסכול, על החלום האבוד למצוא דולרים ואמריקנית כוסית, ועל זה שבכל שבוע נשים בגיל ממוצע 100 וחצי מרמות אותנו כל שבוע וגורמות לנו לאשליה שהן מכשפות ושהן יחזירו לנו את חיינו האבודים.

    אולי אם היינו יוצאים על 21 לא היתה באה לנו כל ההתחרפנות הזאת, לפחות היינו נשארים שפויים.

    נשאר לנו רק לקנא באלה שיצאו.

  • גרי אפשטיין  On 23/08/2005 at 10:21

    בפריז אכלתי צפרדעים כמוך לארוחת בוקר אז אל תתעסק הא?…
    וחוץ מזה בתור מי שיצא מהצבא על פרופיל 22 (קיבלתי בונוס על זה שאמרתי לקב"ן ששירתתי כבר בטאליבן בתוך צ'ימידן יחד עם מר יצחק קדמן) אינני יכול שלא לא להזדהות איתך חלקית.

  • דון חוזה לופז פורטיו  On 23/08/2005 at 10:31

    לא הזהרנו אותך לפני שבוע שתפסיק לדבר עלינו?
    הצ'יקוס כבר בדרך אליך. אתה אדם מת.
    במקומך הייתי קושר סלע לצואר ומזמין צהובה ישר לנהר!

  • צביץ  On 23/08/2005 at 14:56

    היי דרור
    שמחתי לקרוא שאתה אוהב את מה שאני עושה (זה הדדי, אגב).

    באותה הזדמנות, אני אשמח להזמין אותך לתערוכה שלי, שתפתח בשבוע הבא, ביום חמישי.

    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=9310&blogcode=2344375

  • דרור פויר  On 23/08/2005 at 16:58

    צביץ, ראיתי את זה אצלך באתר, ורשמתי לפני. תודה גם לך.

להשאיר תגובה

