סשה גרישקוב ואני

 

א.
לא ראיתי אתמול, אבל הבנתי שסשה טחנה אותם. חיבבתי את שירי, אבל אני לא יכול לומר שאחוש בחסרונה, כמו שלא הייתי חש בחסרונו של אף אחד מהמופיעים בטלוויזיה בעת הזו. גם סשה גרישקוב, אם הייתה מפסידה – נו צ'אנס, פרטנר, נוט אין דיס לייף! – והולכת הביתה לא הייתי חש בחסרונה, כמו שלא הייתי חש בחסרונו של אף אחד מהמופיעים בטלוויזיה בעת הזו. עכשיו זו סשה? שתהיה סשה.
ב.
אני נכנס לגוגל. שבת בצהריים (בערך שלוש וחצי, 19 ליוני השתא). "סשה גרישקוב" מביא 315 אזכורים. (בשביל הקטע אני בודק גם "דרור פויר", וחוזר עם 932. סתם, שתבינו עם מי יש לכם עסק. ואני לא מדבר על גרישקוב).

האתר הראשון שעולה הוא אתר האינטרנט הרשמי של סשה גרישקוב; אני קורא כתבות, מוריד קטעי וידיאו, מעיין בפורום (בשיתוף מעריב), רואה תמונות. אני מנסה לבדוק כמה זמן אני יכול להקדיש לסשה גרישקוב, ומוצא שמדובר בלא מעט זמן. אתר יפה. (תוך כדי שאני קורא בפורום של המעריצים, וצופה בסרטון מתוך האודישן הראשון (מרטיט), עולה לי משפט יפה: אני תורם את חלקי למשהו שאין לי חלק בו.)
ג.
מה איתי? אני בסדר.
ג.1
לפעמים אני מרגיש שיש חלק ממני בכל דבר עליו אני מניח את עיני, בכל גרגר אבק שאני נושם ובכל בלטה עליה אני דורך. אלה ימי ההארה, הימים בהם אתה הבוס של המקום, והעולם הוא כמו להיות בבית. אלה הם ימי הקאירו, אם אתם מבינים למה אני מתכוון.
ולפעמים לא. לפעמים אין מספיק ממני כמעט לכלום. גם אלה הם ימי ההארה, הימים בהם אתה האורח הלא רצוי, והעולם הוא כמו נעליים לא נוחות. אלה הם ימי הקאמפוש, אם אתם מבינים למה אני מתכוון. בין שני מצבי הרוח האלה אני חי את חיי, והם טובים. מאחד עד עשר אני אומר שהם עשר.
ד.
את האתר של גרישקוב, אם לחזור לנושא, בנה שחר כהן, בן 14 מירושלים, שכותב כי סשה מצאה חן בעיניו והוא רוצה להגדיל את סיכוייה לזכות. שלחתי מייל לחבר שחר, בירכתי אותו על האתר היפה, ושאלתי אותו מה הוא יעשה אם סשה לא תזכה, ומה הוא יעשה אם סשה כן תזכה.
ה.
אני שואל את עצמי: מתי תתבע סשה גרישקוב – היא, או חברת התקליטים שלה, או הסוכן שלה, או ערוץ 2 – את שחר כהן בן ה-14 מירושלים, שכותב כי סשה מצאה חן בעיניו והוא רוצה להגדיל את סיכוייה לזכות?
שיעור קשה הולך ללמוד הילד הזה, אני אומר לעצמי.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Rogatka  On 19/06/2004 at 17:45

    עלינו להציב את שני ענקי הרוח
    סשה גרישקוב ואילן שלגי
    זה מול זו.

  • Rogatka  On 19/06/2004 at 18:12

    זו מול זה.

  • ימימה  On 19/06/2004 at 18:34

    צ"ל זה מול זה. כי לא רק היא מולו, אלא גם הוא מולה, ולכן שניהם בעסק. וכשיש שניים ואחד זכר ישר עוברים ללשון זכר.

  • Rogatka  On 19/06/2004 at 18:39

    ביטלה את גזר הדין הזכרי הזה.
    מצד שני… את קרובה יותר לאקדמיה.
    כך או כך, אני עדיין סבור שהסמים יגמרו אותי.

  • נועה  On 19/06/2004 at 20:17

    רק בזמנים שונים. היא בימים אלו, והוא לפני כמה עשרות שנים, עת כיכב כנער צעיר בסדרת הספרים הארצישראלית והמיתולוגית "שני רעים יצאו לדרך" (תשאלו את אריה רייכמן).
    לאחר שמיצה את חיי הזוהר (ככל שאפשר לנהל כאלו בתקופה של טרום תוכניות אירוח, מדורי רכילות ואינטרנט) השתמש בהם שלגי כקרש קפיצה לפוליטיקה, שם כאמור הוא עושה חיל עד היום.
    אם תלך הסשה בדרכו של הח"כ הנערץ, אולי אפילו נכונה לה יום אחד קריירה פוליטית משגשגת כשלו, ועם זה וכוכב נולד בטח יהיו לה מלאן אזכורים בגוגל, אפילו יותר מלפויר! רק בשביל זה שווה לה להתאמץ.

    נ"ב
    כל זה לא משנה, כי הראל סקעת הכפרה יקח את הגמר בניצנים בעזרת השם, אפילו שיש לו שפיצים באוזניים.

    (ורוגטקה, ד"ש. אמנם הסמים יגמרו אותך בסוף, אבל בינתיים הם עושים עליך עבודה לא רעה בכלל)

  • דיפרנציאל  On 19/06/2004 at 23:07

    932 איזכורים לאפס עדיין נותנים רק אפס

  • קורא קבוע  On 20/06/2004 at 11:52

    כשכתבת על אילן שלגי רשמת שהיו לך 1070, הכיצד זה ירד?

  • מוקי  On 20/06/2004 at 17:21

    אבל נינט טייב עם 3,370 משאירה אותך הרחק מאחור, משתעל מהעשן שהשאירה אחריה.
    מול שי גבסו (9,450) אתה כבר ממש ננס אינטרנטי.

    אבל כדי שלא תרגיש רע מדי, אתה בערך בשכונה של ארלוזרוב (עם 847) וזה עוד בלי השם הפרטי ככה שאתה מתחרה גם באיש וגם ברחוב.

  • מריאואנה  On 21/06/2004 at 1:49

    דרך פשוטה וקלה להעמיד את עצמך מול אנשים אחרים, או אנשים אחרים מול אנשים אחרים אחרים. בואו נבדוק כמה אנחנו קיימים בגוגל! הרי הנפיקו אותם, למען השם, לא? זה בטח אומר משהו.

    אני הולכת לבדוק כמה פעמים אני עולה.

  • ניקי  On 05/01/2005 at 9:57

    די להגיד על סשה שהיא שויצרית כי היא לא שויצרית היא נשמה טובה ממעריץ מטורף

  • רוני  On 01/07/2005 at 21:37

    כל כך נכון, שאין מילים..
    בסדר, הילד למד
    אבל יש אתר חדש, ואחריו יהיה עוד ועוד…
    ומה שמסביב זה כבר לא משנה

  • לינוי  On 14/10/2005 at 15:14

    היום אחותי נסעה ברכבת ופגשה את סשה גרישקוב דיברתי איתה בטלפון…… ויש לי חתימה .. ישששששששששששששש

  • מור  On 14/10/2005 at 15:21

    אני נסעתי עים חברה שלי ברכבת וביחד ראינו את סשה קפצנו עליה היא כל כך פצצצה אני כל כך היתרגשתי יש לי חתימה שלה אני מאוד אוהבת אותך סשה ביי ביי ודש לכולם

  • סימונה  On 19/10/2005 at 19:10

    סשה פפפפפפפפפפפפפפפלללללללללללליייייייייייזזזזזזזזזזזז תתקשרי אלי חולה עלייך.
    מוסרת ד"ש תתקשריאלי:09-7920857

  • יאיר  On 07/06/2006 at 17:56

    לא רלוונטי כבר

להשאיר תגובה

