נסענו

זהו, עוד כמה שעות, לא הרבה, נוסעים לשדה. מחר – אתיופיה! יום שני – מלאווי! יה, בייבי!

עבר הלחץ, עבר הפחד, עברו החששות, התפוגגו החרדות. זהו. מעכשיו, רק שמחה בלב! אפריקה, הנה אני בא לעשות פה מסיבה!

לא זוכר אם סיפרתי לכם על הכינוי הפוליטיקלי קורקט שהמצאתי לאחיי השחורים: אפרו-אפריקאים. אני חושב שזה די מצחיק. לא ככה? אבל עכשיו אני הולך לארוז, אין לי זמן לבדיחות.

יאללה, אחיות ואחים, להתראות. תעשו חיים, תשמרו על עצמכם. בטח ייקח לי כמה ימים להתארגן על מייל וכאלה, אבל אני עוד אעדכן אתכם.

Peace

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דנה  On 02/10/2003 at 21:36

    ד"ש לאפרו-אפריקאים, תשמרו על עצמיכם, תצילו חיים ותעשו חיים!

  • כרמל  On 02/10/2003 at 22:04

    ואני מקווה שהרד"פ נשאר בארץ והוא ימשיך להרביץ בנו פרשות שבוע.
    גמר חתימה טובה. גם בדרכון.

  • ר  On 02/10/2003 at 23:14

    אל תשכח להביא מתנות…

  • Rogatka  On 03/10/2003 at 0:15

    תיזהר שם, החיים הם לא קומונה.

  • אביבה  On 03/10/2003 at 0:26

    ותמסרו להם חתימה טובה.

  • ימימה  On 03/10/2003 at 0:59

    וכתיבה וחתימה טובה. (או טובות.)

  • גילעד  On 03/10/2003 at 1:40

    האקספלורר אצל האפרו-אמריקאיים קורא עברית? אחרת יש פה שישה אנשים (שבעה יחד איתי) שעבדו פה לחינם.

  • הרג"כ  On 19/10/2003 at 20:41

    דרור, אל תישכח מה לימדנו אותך ברתק.
    שיהיה בהצלחה בשבוע שדאות.

  • כרמל  On 27/10/2003 at 21:36

    אמרת שיקח כמה ימים, עבר חודש!!! איפה אתה???

כתיבת תגובה

