פורצה ז'ילינה!

1.
בדרך כלל, אולי שמתם לב, אני בנאדם חיובי. כל האנשים הם האחים שלי, והשמחה לאיד היא לא השמחה שלי. אבל כשזה מגיע למכבי תל אביב, אני הופך את עורי. לא סובל אותם אני, או יותר נכון: לא סובל את המכביזם.
ככזה, אני נוטה להיות האוהד הכי שרוף של כל קבוצה שמכבי תל אביב משחקת נגדה. אתמול אהבתי את ז'ילינה. ז'ילינה – הקבוצה שלי, ז'ילינה זורמת אצלי בדם, אני וז'ילינה סיפור אהבה. מתמיד אני אוהד את ז'ילינה, עוד מאירופה. קבוצה, אתם יודעים, לא מחליפים, ואני את ז'ילינה לא אחליף בעד שום הון שבעולם. פורצה ז'ילינה!
כמה שמחתי כשהקבוצה שלי האהובה ניצחה אתמול את מכבי תל אביב! אח, זה היה תענוג!
2.
אתם כנראה לא יודעים מה זה להיות אוהד שרוף של ז'ילינה, אלופת סלובקיה הגדולה! אנחנו, אוהדי ז'ילינה, נוהגים לכנות את עצמנו "האריות הבלתי ניתנים לעצירה". בכל סלובקיה מכירים אותנו; ניתן לזהות אותנו בקלות: אנחנו שיכורים, שמחים, והנאמנות שלנו לקבוצה עולה על כל דמיון.
3.
אח, האריות של ז'ילינה: ראו את השמות המפוארים שמפארים את קבוצתנו האהובה: טראבליק, קונצ'ני, לאבאנט, זבאבניק, סטאש, דראנו, ז'דנו שטרבה, סנינסקי, מירוסלאב בארצ'יק, פוטיק, באז'יק, יוריצה, פאבוש, וכמובן  – גוטוואלד, הקמע שלנו. אנחנו מכנים אותו: פפיטו (בסלובקית זה אומר: המפציץ).
4.
על המגרש, אנחנו שרים את המנון ז'ילינה. הריהו לפניכם:

  • ז'ילינה, הו ז'ילינה
    אהובתי הנהדרת!
    ז'ילינה, הו ז'ילינה
    את ולא אחרת!
    אוהב אותך ז'ילינה,
    חולה לך על התחת!
    את היחידה
    ונמני בן זונה!

5.
עוד שיר שאוהדי ז'ילינה אוהבים לשיר הוא:

  • ז'ילינה, ז'ילינה, ז'ילינה
    את מקום ראשון!
    ז'ילינה, ז'ילינה, ז'ילינה
    איתך בכל מקום!
    ז'ילינה, ז'ילינה, ז'ילינה
    את האלופה!
    ז'ילינה, ז'ילינה, ז'ילינה
    ונמני בן זונה!

6.
ושיר אחרון:

  • אני אוהד ז'ילינה, וזוהי מהותי!
    אוהב רק את ז'ילינה, זו הקבוצה שלי!
    כל שבוע במגרש, טוחנים את היריבה!
    ז'ילינה, ז'ילינה, ז'ילינה, את האלופה!
    ז'ילינה לנצח, ז'ילינה עד הסוף!
    רק איתך ז'ילינה!
    כל היום וכל הלילה, אוהבים אותך
    ז'ילינה את שלנו
    ונמני בן זונה!

7.
בשבוע הבא, בגומלין, נטחן שוב את מכבי תל אביב (מי אלה בכלל?). ליגת האליפות, הנה אנו באים!
8.
עוד מידע חשוב על עירנו האהובה, ניתן למצוא פה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • לא שוכח  On 31/07/2003 at 14:37

    דרור היקר
    לפני שאתה הופך להיות אוהד של קבוצה אשר מייצגת את העיר ז'ילינה אני רוצה להזכיר לך כי את האיצטדיון הביתי של הקבוצה בנו יהודים . לא מתוך רצון לפתח את העיר ומתקניה אלא מתוך מה שנקרא "עבודה בכפייה" נוהג שהיה נפוץ בתקופת מלחמת העולם השניה.
    מהאיצטדיון הקטן אפשר לראות את תחנת הרכבת הפסטורלית שממנה נשלחו למחנות הריכוז רוב תושבי העיר.
    אולי זה היה מזמן אבל יש אנשים שעדיין זוכרים.
    במקרה אני אוהד של מכבי אבל אני שמחתי בהיחבא שהפועל הצליחה באירופה והתרגשתי לראות את חיפה טורפת את ליגת האלופות בעונה החולפת.
    בחייאת דרור לא מתאים לך לשמוח ככה לאיד הפעם הגזמת.

  • דרור בורשטיין  On 31/07/2003 at 15:07

    כן, בטח, ושחקני הקבוצה מילאו תפקיד פעיל בהשמדת יהודי אירופה, ידוע שבשלבים ההשמדה הראשונים השתמשו בכדורי סל.

  • גיא  On 31/07/2003 at 15:37

    חיפוש באתרים נידחים ברשת העלה את הימנון קבוצתה של ז'ילנה מ1939. הנה הוא:

    ז'ילנה הו ז'ילנה
    את בליבנו
    את איצטודיינך
    בנו יהודינו
    למרבה הצער, קצת בשיפוע
    אבל איך אומרים? – אל תעקור נטוע.
    יום אחד תבוא לפה קבוצה מישראל
    נתקע להם גול ונשיר הלל

    אה, כן, ונמני בן זונה

  • עומר  On 31/07/2003 at 15:37

    והרי נודע למעלה מכל ספק (ויקום הנבל שיכחיש) שראשי התיבות של ז'ילנה היו 'זוזו יהודים לנו ניתנה הארץ'.

  • מתפעלת  On 31/07/2003 at 16:24

    זאת היתה אחת מיציאותיך המבריקות!
    ואם עוד איזה נודניק הורס-צחוקים יעז לצייץ פה משהו בקשר לשואה-שמואה כבר נכסח לו את הצורה עד שיעבור לו החשק לגמרי.

  • ש.א.ע  On 31/07/2003 at 17:10

    מה קרה ?
    איפה ההומור
    אתה גדול
    ענק
    אגב,את האמא של נמני אני לא מכיר.

  • דרור בורשטיין  On 31/07/2003 at 17:12

    אין שום קשר בין השואה לקבוצת הכדורסל הזו. השואה היא לא "שמואה", אבל השוואה כמו זו הופכת אותה למשהו כזה.

  • אלכסנדר  On 31/07/2003 at 17:48

    אבל אני מדווח ישירות מהעתיד.
    http://www.notes.co.il/epstein/1758.asp
    ומכבי תל אביב עברה את מהשמם בגומלין.

  • עלי מוהר  On 31/07/2003 at 18:05

    יופי, עוד אחד שיש לו אובר דוז של עלי מוהר, צא מזה!

    נפרק אותם! נטחן אותם! נתבגר!

  • חנוכה  On 31/07/2003 at 18:38

    כדורגל לא כדורסל!!!
    פאדיחות

  • XXX  On 31/07/2003 at 18:42

    מה שמצחיק הוא שדרור בורשטיין חושב שמדובר פה דווקא בכדורסל, וזה הופך את היציאה שלו לעוד יותר הזויה ("בשלבי ההשמדה הראשונים השתמשו בכדורי סל").

    בורשטיין, אני מאחל לך שתמשיך לשמור על הניתוק החינני הזה,
    באהבה,
    XXX.

  • היסטוריון  On 31/07/2003 at 18:55

    בורשטיין לפני שאתה מזלזל בעובדות לפחות תבדוק אותן
    אולי זה נכון?

  • אלון  On 31/07/2003 at 23:14

    בעשרים ותשעה השקלים שהרווחת ממכירת העותק היחיד של ספרך "צדוק בנפתולי אחותך", יכולתך לרכוש כרטיס למשחק של קבוצתך האהודה ז'ילינה ובידך עוד היו נותרים עוד ארבעה שקלים אותם יכולת להשקיע במסטיק "בזוקה".
    ב"עתידות" היית מוצא ודאי את הכיתוב: בקרוב תהיה סופר ותוציא לאור את רב המכר "כשקפטן אינטרנט קשר את שרוכיו של הקפטן הצהוב", אח"כ תטוס לירח.

  • אלכסנדר  On 01/08/2003 at 0:37

    הפעם אני מדווח מהעתיד הרחוק יותר.
    שנת 2457. אין כאן יותר לא כדורגל ולא כדורסל.
    שני המשחקים אוחדו למשחק אחד.
    שמו של המשחק הוא כדורדרור. יש היסטוריונים שטוענים שראשיתו של המשחק הזה הוא ברשימה שפורסמה באתר אינטרנט עתיק בשם רשימות, ובתגובות הנלוות לרשימה.
    רק דבר אחד לא השתנה. אלופת הארץ בכדורדרור היא עדיין מכבי ת"א.

  • goooga  On 02/08/2003 at 14:01

    האריות נראו מעט משועממים רוב המשחק וחוץ מפריצות דיסק נאמר בתחילת המשחק ובערך במחצית – הקהל הביתי שלכם הרגיש כמו אסופה של כפירים שלא מוצאים את אמא – במזל גדול לא תחטפו בעוד שבועיים שלשה של נימני המלך

להשאיר תגובה

