ספינינג

 

1.
באיחור שהוא הרבה יותר מאופנתי ניסיתי גם אני (ותסלחו לי שאני לא כותב עבדכם; אני לא עבדכם, עם כל הכבוד) את העניין הזה של הספינינג.
איזה טירוף, אלוהים!
כשיצאנו מהשיעור שאלה אותי המדריכה, 'מאמי, תמיד אתה מזיע ככה?'. האמת שלא, אמרתי לה, אבל זה רק כי בדרך כלל אני לא רוכב על אופניים במהירות של 100 קמ"ש בתוך מועדון לצלילי טראנס נצחונות בינוני תוך כדי כשמדריכה פסיכופטית צועקת עלי. 'זה בסדר מאמי', אמרה המדריכה (פצצת אנרגיה), 'אתה תתרגל'.
אני אוהב שקוראים לי מאמי. נראה לי שאני אבוא עוד פעם.
2.
הדבר היחיד שהחזיק אותי בחיים במהלך השיעור היה התחת של הבחורה בשורה לפני (חוטיני ורוד מתחת לאימונית אפורה). תודה לך, אחותי האלמונית, את לא יודעת כמה עזרת לי. מהשמיים ישלמו לך כגמולך.
3.
בסוף השיעור עושים שחרור. המדריכה אומרת: להעלות רגל על הכידון. כולם עושים את זה בלי בעיה, ורק אני בקושי מצליח להעלות את הרגל עד הפֶּדָל (אני גמיש כמו יצחק שמיר בועידת מדריד, רק עם מכנסיים קצרים). היא אומרת: כולם לתפוס את הקרסול ולהניח את המצח על הברך. אני בקושי מצליח לתפוס את הברך. זה בסדר מאמי, אומרת המדריכה, תעשה מה שאתה יכול. אני אוהב שמדריכי כושר מזלזלים בי. איכשהו, זה עושה לי טוב. אני מרגיש את המבט המזלזל שלהם, ואני יכול לקרוא את המחשבה שעוברת להם בראש: מי זה הפינוקיו הזה.
4.
אני יוצא מהשיעור ומביט בעצמי במראה: הפרצוף שלי אדום לחלוטין, בעיני מבט מורעב, בגדיי ספוגי זיעה (אני נראה כאילו משו אותי הרגע מהיאור), ואני מתנשף כמו פרודיה על מטרידים טלפוניים.
5.
אבל לעזאזל, אני מרגיש טוב!
6.
בדרך הביתה אני אומר לעצמי: מאמי, גם מזה עוד נצטרך להיגמל. עצמי עונה לי: מאמי, אז נתחיל כל יום להתעמל.
7.
ואם כבר עוסקים בהרפתקאות פויר בספורט האקסטרים, עוד משהו קטן: אתמול עשינו, אהובתי ואני, צניחה חופשית! אלוהים, זה היה הדבר הכי כיפי שעשיתי! אבל מאחר ומדובר בעבודה מוזמנת, תיאלצו להמתין כמה ימים לרשימת הרשמים המלאה.
8.
על כל פנים, פויר חדש איז אין דה האוס. קבלו את הדרור החדש: ספורטיבי, חי על הקצה. זה אני, אחיות ואחים, הדרור הישן הלך. הוא לא ישוב יותר, ואם הוא ישוב, אנא מכם – תעשו כאילו אתם לא מכירים אותו.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מלפומנה  On 02/07/2003 at 13:05

    גידלת אפרו ושפם. התחלת לעשות ספינינג וצניח חופשית. אנה נראה (תודה לגדי שמשון) סופני, מרגיש מעולה, וכותב נפלא. מה הלאה, דרורי? אולי כבר תתחתן.

    🙂

  • גיל  On 02/07/2003 at 13:24

    לא מכירים. תעמוד רגע ככה?
    גם אני אוהב שקוראים לי מאמי. אתה חושב שזאת התבגרות? כשהייתי צעיר התעצבנתי מאוד מפניות כאלה (מאמי, מותק) ובעיקר כשבאו מזרים (זרות בדרך כלל). היום זה סבבה. הרי אחרי הכל, אני חושב שאתה די מאמי, והאמת, גם אני. אז למה להתכחש?

  • שמעיה  On 02/07/2003 at 16:30

    ברוך הבא,דרור החדש.
    אוהבים אותך גם בגירסה האורגינלית

  • שלומי  On 03/07/2003 at 11:56

    העולם כבר מזמן עבר מספינינג לקיק בוקסינג, או שאולי יש כבר משהו חדש וגם אני לא מעודכן…

  • ארקי  On 03/07/2003 at 14:44

    אומנם באיחור אבל ..
    כל זמן שהרגליים על הקרקע תמשיך לצנוח מאמי.
    ארקי

  • umpa  On 03/07/2003 at 21:25
  • מיצבשת  On 04/07/2003 at 9:40

    זה לא הרעיון שלי אבל ספיננג הוא סוג ספורט חדש שנקרא ספורט עדרי בהבדל מספורט אינדוידואלי או ספורט קבוצתי כאן מקבלים את הכוח מהעדר או במקרה שלך מהמוזיקה המדריכה בחורה בחוטיני וכדומה
    אם זו מדריכה באמת טובה כמו טל שחם (כולם יודעים מי היא)אתה תתמיד אם לא …
    בהצלחה

  • מיטל  On 15/11/2003 at 0:25

    תנסו את יהודה שפיר מדריך ספינינג לא רק לצאת אדומים אלה גם כמו לצאת ממופע בידור אין על השעור שלו רק חבל שהוא לפעמים שם מוזיקה סלסלה

  • ענבל  On 17/03/2004 at 21:58

    הייתי מעונינת לדעת היכן ניתן למצוא שיעורי ספינינג במכון כושר קרוב למושב נווה מבטח שנמצא ליד גן יבנה.

  • איילת  On 11/04/2004 at 8:23

    בעוד מס' ימים נפתח מקום חדש בגן יבנה שיקרא "לזוז" ליד הסופר סנטר ,נתראה שם

  • ענברבי  On 22/05/2004 at 17:10

    איזה כתבה טובה!!אחלה גם אני הולכת להרשם לספינינג!!!!

  • גילי  On 30/09/2004 at 0:47

    חבל על הזמן..
    סוף כל הדרכים
    ספינינג – בדבר האמיתי

  • תומר  On 15/11/2004 at 14:15

    אני עושה ספינינג בשיעורים של יהודה
    ואני חייב לשבח אותו, חברותי, נלהב, ופשוט מקסים
    השיעור עובר כל כך מהר אוקיינוסים של אנרגיות וחום
    ממש משפחה
    יהודה תודה רבה-תומר

  • מאיה  On 18/11/2004 at 15:19

    אני עושה ספינינג אצל יהודה כבר חצי שנע בערך כל שבוע ואני ממש נהנת מהשיעורים שלו….המוסיקה מעולה והוא עוד יותר…. ובאמת לא רק יוצאים אדומים מהשיעור אלה גם כמו לצאת ממופע בידור
    יהודה אין על השיעור שלך!!!!!!!!!
    תודה!

  • מאיה  On 18/11/2004 at 15:30

    אני עושה ספינינג אצל יהודה כבר חצי שנה בערך כל שבוע ואני ממש נהנת מהשיעורים שלו….המוסיקה מעולה והוא עוד יותר…. ובאמת לא רק יוצאים אדומים מהשיעור אלה גם כמו לצאת ממופע בידור
    יהודה אין על השיעור שלך!!!!!!!!!
    תודה רבה!

  • דודי  On 28/11/2004 at 0:13

    שלום לכולם !
    ב- 10.12.04 נפתח קורס מדריכי ספינינג אצל יהודה שפיר. אני נרשמתי לקורס סוף סוף אחרי שזמן רב חיפשתי איך אפשר להפוך למדריך ספינינג.
    עשיתי מס' אימוני ספינינג אצל כמה מדריכים עד שמצאתי את "ה"מדריך הגדול מכולם י-ה-ו-ד-ה ש-פ-י-ר, תודה לך יהודה על שיעורים מאלפים.
    עכשיו הרווח שלי כפול כי גיליתי שיהודה שפיר הוא המדריך של הקורס מדריכים, אז אל תחשבו פעמיים !!!
    הטלפון של יהודה למי שמעוניין 0507107776
    דודי

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 16/01/2005 at 23:22

    אהבת חיי
    פשוט כייף להסתכל אליו
    מטריף את החושים…
    בן אדם אדיררר
    יופי עכשיו יש לי את הפון שלו!!!
    על איזה תוכנית חיזור אתם ממליצים?

  • sharon  On 19/02/2005 at 1:18

    אני עושה ספינינג שנים ובעקבות המלצה של חבר הייתי בקורס מדריכי ספינינג אצל הגדול מכולם יהודה שפיר . אל תלכו לשום מקום אחר.הבנאדם פשוט פנומן.

  • איה  On 15/06/2005 at 6:49

    אני מדריך ספינינג
    מחפש אחר הדרך הקצרה והזולה ביותר לקבלת תע' מדריך כושר
    מי מכיר, מי יודע?

  • משה  On 07/10/2005 at 10:54

    לפני כחודש השתתפתי בקורס מדריכי ספינינג אצל יהודה שפיר.אני עושה ספינינג שנים אבל במקצוען כזה עוד לא נפגשתי.חובה לעשות את הקורס אצלו אפילו רק בשביל החוויה המדהימה.בסוף הקורס הוא גם מסדר עבודה למצטיינים.הנייד שלו-0507107776.נדמה לי שבקרוב נפתח קורס.ידוע לי שהתעודה היא בינלאומית.

  • גילי  On 21/11/2005 at 22:32

    אני רוצה גם לעבור אותו…
    סתם לידע כללי…
    הקורס זה תאורתי או מעשי???

  • אלמוג  On 26/11/2005 at 18:03

    מה עושים בקורס???

  • עומרי  On 13/02/2006 at 14:40

    בזמן שכל ה"צפוניים" מתלהבים מכל מיני טרנדים מתחלפים ,הדבר האמיתי קורה בגן- יבנה בסטודיו לזוז בשעורי הספינינג הכי מרגשים שהייתם בהם . מהסוג שמילים לא יספיקו בשביל לתאר…
    חייבים לבוא לנסות!!!

  • דנה  On 15/08/2006 at 13:44

    אין על השיעור של יהודה מדהים ומצחיק יוצאים אדומים ומאושרים. כל מי שבדכאון ורוצה לצחוק תכנסו לשיעור של יהודה

  • משה  On 21/10/2006 at 12:52

    הי.גם אני השתתפתי בקורס של יהודה שפיר.סופר מקצוען.חוויה מדהימה.חובה לכולם.יהודה אתה ענקקקק.תודה.

  • הילה  On 19/01/2007 at 1:03

    וואווו לא ידעתי שהוא כזה מפורסם, אבל אני חייבת להודות הבנאדם פשוט תותח- גם מצחיק בטירוף, גם אכפתי, עוזר והשיעור טסססס ומלא בהנאה
    מתאמנת אצלו חודשיים והוא מספר 1!!!!

  • משה  On 07/09/2007 at 13:08

    גם אני התאמנתי באופן קבוע אצל יהודה שפיר.עשיתי אצלו קורס מדריכי ספינינג ומאז אני מאמן ספינינג בכל מיני מקומות.רשמתי את חברה שלי לקורס הבא שייפתח אחרי החגים ב 20.10.07. הנייד שלו:0507107776

  • סיגל  On 22/04/2008 at 18:54

    שמתי לב שבמשך 5 שנים כולם פה משבחים ומהללים כל מיני מדריכים ומדריכות ,שבמקרה יצא לי לרכב בשעורים של חלק גדול מהם.

    תפסיקו לבזבז את הזמן שלכם ,יש מקום אחד לעשות ספינינג כמו שספינינג צריך להיות וזה בסטודיו לזוז אצל עמרי פלד.

    עד שלא תתנסו ,תמשיכו לחיות באשליות שהשגתם את הטוב ביותר.

  • מיה  On 22/04/2008 at 18:58

    יהודה היקר ,תפסיק לרשום המלצות לאימונים ולקורסים שלך בשמות בדויים!
    מאוד לא רציני…

    באהבה
    מתאמנת קרובה
    🙂

  • עומרי  On 07/08/2008 at 15:59

    אז אתם מתכוונים להמשיך לשבת ליד המחשב או ממש להתחיל להזיז את התחת?

    סטודיו לזוז בגן יבנה ,תתקשרו כבר לקבוע אימון …

    08-8573479

כתיבת תגובה

