הזמנה למסיבה

אחיות ואחים, אני מזמין אתכם למסיבת צהרים שתיערך מחר – יום שישי ה-13 ביוני, בקולנוע זמיר (אלנבי 43, ת"א). החל מ- 12:00. הכניסה חופשית!
מדובר בסוג של שבוע (יותר נכון, אירוע) הספר האלטרנטיבי. ישתתפו כ-12 הוצאות קטנות, הגדולה בהן היא רסלינג. עוד ישתתפו: אנדלוס, אקטוס, בימת קדם, המעורר, נמרוד, סיטרא אחרא, קול הרעם, קשב לשירה, ושדוריאן – ספרים יימכרו בזיל הזול (וגיליונות של 42 מעלות יחולקו חינם).
אני אמכור את ספרי "צדוק בנפתולי התשוקה" במחיר מבצע לא נורמלי (מי שירצה, זה יהיה לי לכבוד לחתום על עותק).
ינגנו הדיג'ייז הבאים: יובל לשם, אמריליו, אבנר מלכה, ירון, רעי.
כמו כן, סופרים שונים יקריאו טקסטים מספריהם (אני עצמי אקריא קטע!), ויהיה גם קריוקי!

בואו בהמוניכם, ואם אתם שם, תבואו תגידו שלום

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אורי ב.  On 12/06/2003 at 14:18

    מקווה שתעלה פוסט עם חוויות…

  • מישהי  On 12/06/2003 at 16:18

    חבל

  • איתן כספי  On 12/06/2003 at 20:40

    א. לא כתבת מה המחיר, מה שמחשיד במקצת ומעורר חששות.

    ב. לא יודע למה, אבל תמיד אני זוכר את שם הספר שלך כ"צדוק בנפתולי השקשוקה", בחיי.
    אולי כי אני רוב הזמן רוצה לאכול.

    ג. רות סירקיס תהיה?

    כנראה שלא אגיע (למרות שרציתי לראות את האיש המעופף מהקומה ה-19), עקב שמרטפות על שלושת חברי הכנופיה באירוע משפחתי שלא יסולא ברגשות אשם, נקיפות מצפון ותוכחות מאם כל האמהות על העדרות ללא הצדקה.

    בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה ושתמכור מספיק ספרים בכדי לעבור לדירה בקומה גבוהה יותר.

  • Xslf  On 14/06/2003 at 14:35

    ראיתי את ההזמנה רק עכשיו.
    אילו היית כותב כמה ימים קודם, הייתי מגיעה.
    חבל

  • שייקה  On 17/06/2003 at 1:38

    ביום שישי ה 20/6 בחצר החאן בירושלים.
    יהיו הרבה הוצאות קומיקס, ימכרו ספרים, הכותבים יחתמו…

  • טלפלא  On 11/11/2005 at 16:52

    קבלו שרות מגניב
    http://www.telepele.co.il

להשאיר תגובה

