שלום יומני

אני אומר לכם, הייתם צריכים לראות אותי לפני יומיים. שבת, אחה"צ (אני מכנה את השעות המתוקות האלה שב"צ), ואני לא מזמן חזרתי מהים; על גופי השרירי והשזוף עוד לא יבשו הטיפות האחרונות, על גווי המפואר נחילים קטנים של מלח, שריריי המסוקסים עוד נוצצים משמן שיזוף, פטמותיי זקורות, כתפיי רחבות, וירכיי – הו, בואו לא נרחיב את הדיבור על ירכיי.
בקיצור, בעודי מעביר אצבעות במורד בטני (מנהג שב"צי ידוע), דפיקה בדלת. אני פותח. עומדת שם חברה של השכן. זה השכן האהוב עלי. כשעשו את "ביג ליבובסקי" חשבו עליו. הוא ה-dude האמיתי. עבורי הוא סוג של בודהא (רגע, אומרים לי באוזניה שיש זמן למשחק מלים: מחרגול ופיל יוצא חרפיל, מ- dude ובודהא יוצא dudha).

המרפסות שלנו צמודות ומדי פעם, סתם באמצע היום, אנחנו פתאום נפגשים שם בלי כוונה, כשכל אחד מאתנו עוסק בבהייה אל הבניין ממול. אנחנו מחייכים אחד אל השני כמו שני אנשים שנתפסו עושים משהו טוב.
בקיצור, הוא לא שם והמפתח שלה לא פותח את הדלת. עכשיו, קלטו את אחיכם – אלוהים יודע מאיפה זה בא לי – מזמין את החברה הביתה (אהובתי שלי נמה את שנת הצהרים), מוזג לה מים קרים, ובלי לחשוב פעמיים פשוט עובר ממרפסת למרפסת. היו כמה אלפיות שניה שהייתי תלוי לחלוטין בין שמיים וארץ, ניאו סטייל. יה, בייבי! ואני מדבר אתכם על הקומה ה-19 במגדלי טוב-טעם צפון! (כן, שם אני גר).
לא אתעכב כאן על מה שיכול היה להיות עיקר הסיפור – לבלות חצי דקה בדירה שאף פעם לא היית בה – ורק אספר לכם שהייתי צריך גם לעשות את הכל פעם שניה, לעבור שוב ממרפסת למרפסת אי שם במרומי גוש דן. וההרים; זה נכון מה שאומרים עליהם, הם באמת גבוהים יותר בדרך חזרה. ושוב אני תלוי בין ושמיים וארץ, מסכן את חיי במעשה אבירות נועז וחסר כל חשיבות.
עשיתי את זה כמו כלום, אפילו הסתכלתי למטה.

מממ… כשאני כותב את זה, זה לא נראה כל כך דרמטי. אבל לעזאזל המחורבן! אין לכם צל צלו של מושג כמה לא מתאים לי מה שעשיתי! אני? מרפסות? אני עובר ממרפסת למרפסת? אני? תסמכו עלי בעניין הזה: אם אתם מדמיינים מישהו שעושה דברים מהסוג הזה, אתם לא מדמיינים אותי.

זה היה יופי של רגע.

 

*****

 

נ.ב

האם ההפניה מהעמוד הראשון, עם שריריי המסוקסים וכל זה, משכה אתכם לכאן? ואיך אתם מרגישים עכשיו? מרומים? ז'תומרת, כולה אנקדוטה קטנה וחסרת כל חשיבות. ועדיין, ישנם דברים שניתן ללמוד מהאנקדוטה הקטנה הזו, כמו חשיבותה של העזרה לזולת למשל. קחו אותה, עשו בה כרצונכם, אבל אל תאשימו אותי אחר כך כשאנשים יתחילו לנשור מהמרפסות שלהם ולהתרסק אל תוך גדרות חיות או מכוניות חונות.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רוני  On 09/06/2003 at 21:59

    לעוזרים
    להיות מסוקסים ולהקפיץ את הפטמות החוצה
    אבל אתה בחור טוב, דרור, הישיבה בוחער יושב שם בפנים ומת מצחוק.

  • איתן כספי  On 09/06/2003 at 22:37

    מה זה כל התיאור הטרום-פורנו הזה?
    חזרה מהים, תיאורי גוף, החברה של השכן, האהובה ישנה בצד.
    תסריט סטנדרטי לסרטי פורנו משנות ה-70 (פאות לחיים יש לך?)

    כל פסיכולוג מתחיל היה אומר לך שעשית "העברה" קלאסית: במקום לממש פנטזיה מינית נאלצת לבטא את הליבידו במעשה גברי אחר, תחליפי.
    למזלנו לא קרה לך כלום (עזוב אותך, אתה, אישית, לא חשוב. אתה רק כלי כתיבה, שליח, בשביל אלוהים).

    אני מבקש שלהבא פשוט Get Layed ואל תסכן את חיי הרוח בארץ. קצת אחריות בבקשה.

    וגם אם החברה תעורר, לא יקרה כלום, הרי היא לא תוותר על גופה כמו שלך. לא?

  • אביבה  On 09/06/2003 at 23:32

    אתה רק שוכח איך פרויד, וגם החבר'ה בפלמ"ח, היו מפרשים את המילה "מרפסת". ופויר כאן עבר שתיים, באחר צהריים אחד! ועוד הצליח לחזור לראשונה, מאיפה שבא!

  • איתן כספי  On 09/06/2003 at 23:43

    כך נדמה לי. לא שהייתי בפלמ"ח…
    אכן, דרור ידידנו מגלה קישורים רב לשוניים, רבי משמעות, פסיכולוגיים-סקסואליים לא מבוטלים. בחור גמיש.
    (איזה כיף לנתח את חיי המין שלו!)

    טוב, נפסיק כאן, לפני שניסחף.

    (במבטא אוסטרו-הונגרי) איש צעיר, תיכנס אלי לקליניקה בהקדם האפשרי, ונדבר על זה.

  • גילעד  On 10/06/2003 at 0:02

    אני מבין למה לקפוץ פעם ראשונה, אבל למה בחזרה? לא יותר פשוט לפתוח את הדלת מבפנים (סביר להניח שלפני שהחלטת לשחק אותה נאו חשבת גם בהגיון)?

    ואל תצעק עלי שהדלת בין המרפסת לבית היתה נעולה. בתור נאו אתה אמור לדעת על זה. כדאי להחליף סופר-הירו. נסה את ה-toxic avneger (זה הולך טוב עם הריח של הזיעה).

  • דרור  On 10/06/2003 at 8:50

    אני הייתי מהמר דווקא על איתן כספי, איש הסיסטם הסחוט והמרוט, כהגדרתו, שלא יכול לקרוא את המילה פטמות בלי להתחיל להזיל ריר פסיכולוגיסטי ברבע גרוש על קטע נחמד ולא מזיק שעוסק בכלל בעזרה לזולת.

  • אנה  On 10/06/2003 at 13:24

    היא נכתבת אחרת
    ונקראת אחרת
    יש שם ראשי תיבות, אבל אחרים (בד"ץ, גמב"ץ, וכאלה)

    זה למעלה, היה פתיח סמי ארוטי שהתבייש באמצע ופנה ימינה במקום.

  • דרור  On 10/06/2003 at 16:26

    עכשיו גם אני לא מצליח לקרוא את זה בלי שזה ייראה לי סיפור סקס… כל הפרשנויות על המעבר בין המרפסות וזה, נורא מביך…

    אבל עדיין אני חושב שזה התת מודע שלכם ולא שלי, הרי אני רק רציתי לספר איך התגברתי על פחד הגבהים שלי, ובגלל זה גם תיארתי את עצמי כמו פטריק קים לפני משימה חשובה (ופטריק קים תמיד לפני משימה חשובה). וגם בגלל שרציתי לראות אם ייכנסו יותר אנשים לכתבה עם פתיח כזה.
    טוב, נו, כל ההסברים האלה לא שווים כלום, את מי אני מנסה לשכנע, אפילו עלי זה לא עובד.
    עדיין, אני חושב שזה קטע טוב

  • איתן כספי  On 10/06/2003 at 21:18

    ואני רואה שהוצאת עליי קוצים. אאאוצ'!

    אני דווקא רציתי להפסיק, ואתה התקפת כהגנה ולבסוף ביצעת משגל נסוג ללא התנצלות. לא יפה.

    א. אנשים יקראו אותך בגללך, ולא בגלל פתיח כזה או אחר. תירגע.

    ב. "עזרה לזולת"?????!!!!!!!! מה אתה?- "דובי דוברמן"?
    אם אתה קופץ בין מרפסות בקומה ה-19 בשביל דלת נעולה, אז מה תעשה לזקנה שרוצה לחצות את הכביש?- תרים מכוניות?

    תרגיש חופשי במעשיך, אתה גבר. אתה אחרי הים, ראיתי שם הרבה בנות נחמדות וחשופות, התחממת, חזרת לבית ומגיעה שכנה במצוקה.
    שלא תעשה שטויות? חופשי. זה ביולוגי לחלוטין. ליד נשים אנחנו בעלי תבונה של אמבות. הן יודעות את זה.
    אחרי החתונה גם אתה תדע.

    אולי הייתה גם השפעה של המטריקס. נו, הרגשת פופאי. רק שקומה 19 זה קצת מוגזם. תברך הגומל ותגמור עניין.

    ג. אני מוחה על הגדרתי כ"חרמן"! אני הרבה יותר מזה, אבל אם כל הכבוד לך, גם לי יש גבולות! הפטמות שלך (שלא זכיתי לשזוף בהן את עיני) הן לא כוס הסחלב שלי.

    ונסיים בברכת "שתנוח עליך השכ(י)נה"!

  • יסמין  On 11/06/2003 at 9:44

    זה היה יופי של רגע

    זה המשפט שהכי אהבתי כאן
    משפט שבלעדיו זה לא היה אותו קטע
    נורא נהניתי ממך הפעם

  • שוקי  On 12/06/2003 at 1:29

    אלא בעיקר הפטמות הזקורות, אם כבר שאלת.

  • נמרוד ברנע  On 12/06/2003 at 16:59

    סתם נהנתי לקרוא ורציתי לתת פידבק חיובי 🙂

להשאיר תגובה

