שוב ניצלנו!

שעתיים אחרי הלא-פיגוע בג'ירף (אין מסקנות)

אני לא שמעתי פיצוץ, אבל הטלפונים כבר התחילו להגיע; הרצף הרגיל. שמעתם? היה פיגוע. בגי'רף. אתם בסדר? הכל בסדר? בטלוויזיה לא היה כלום, אבל מהר מאוד היה ב-Ynet שזה בכלל לא פיגוע, כולה בלון גז. עוד סבב טלפונים קצר, טלפון לחבר שעובד במקום, הכל בסדר. הכל נגמר. מישהו צעק זאב פעם ראשונה? מישהו צעק זאב פעם שניה? מישהו צעק זאב פעם שלישית?

סבבה, כמובן. לא התאים לי פיגוע. עוד לא יצאתי מהפיגוע הקודם, במייק'ס פלייס. אתם מבינים, פשוט הכרתי קצת את דומיניק שנהרגה שם. לא בא לי לדבר על זה, ואני גם לא טוב בהספדים (שקלתי אם לכתוב על זה טור, או פה, אבל לא יודע, לא נעים לי), אבל האמינו לי שלא קל. ככה שלא התאים לי פיגוע עכשיו. עוד לא גמרתי להוציא את הדגים מהפצצה הקודמת, כמו שכתוב במציצים.

פתאום, כשחיפשתי דרך להתחיל את הפיסקה הנוכחית, קלטתי שזה האתר שלי – שלי! – ושאין לי מכסה של מלים למלא, ואין לי דדליין. פתאום זה הכה בי: אני כותב כמה שאני רוצה, מתי שאני רוצה! זה כל הקטע, לא? פריסטייל. אם אני רוצה, אני יכול לגמור את הרשומה הזאת כאן.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • vitka  On 19/05/2003 at 2:14

    נוט טו מנשן בחורות יפהפיות (באמת!) שהכרת שנהרגו בהם, לוקח לך פחות מפסקה אחת להתחיל לדבר על עצמך!

    בשביל מה אתה צריך כאילו-פיגוע כטריגר לכתוב על עצמך?

    אתה מזכיר לי איזה בחור שפעם יצאתי איתו. כמוך, גם הוא התפרנס מכתיבה. כמוך – גם הוא היה עסוק בעצמו. וככה, ערב אחד, מישהו ירה בראש הממשלה. אני בדיוק הייתי אצלו, ראינו כדורגל. לדעתי זה היה מילאן-יובנטוס.

    בגיליון יום שישי של אחד המקומונים כבר היה כתוב איך בכינו יחד כל הלילה. זה גם לא היה נכון, וזה גם היה מבחיל למדיי. מישהו פאקינג ירה בראש-ממשלה, ואהובי לשעבר *שוב* כותב על עצמו!

    אולי די?

    צ'או.

  • שמחת זקנתי  On 19/05/2003 at 5:18

    חידה:
    מה זה יש לו שני אוזניים, לשון, הוא עומד 50 דקות, נח 10 דקות, ולא עושה שיעורי בית?

    לפותרים נכונה יוגרל אוטו חדש.

  • גיא  On 19/05/2003 at 9:27

    האלה של להתקשר לכל מיני אנשים שיותר מדי זמן לא דיברת איתם ולשאול אם נקלעו במקרה לפיגוע. אני לא מצליח להסביר לעצמי איזה היגיון עומד מאחורי זה, אבל אין ספק שתמיד נחמד להדאיג אחרים (ומה עם הילדים? ואין סיכוי שאחותך שם? הפודל?). זה הרי מוחנו המעוות והמתעוות בימים אלה. לא אחת יצא לי למנוע מאנשים לעשות את זה – ואני קורא לכם, מעל במה זאת – די.

    לא רוצה יותר טלפונים מהדודים בכפר, או מהירושלים המתקנאים בהיפגענו. תנו לחוות פיגוע לבד, בשקט, מוכן לוותר גם על הפרשנויות.

  • גל  On 19/05/2003 at 10:29

    דרור – אמנם אין דד-ליין אבל דיר-בלאק תשים פה כתבה פעם בשנתיים !
    גיא – קוראים לזה אהבה/דאגה
    ועדיף טלפון אחד אחרי פיגוע מאשר .. (אתה יכול להמשיך לבד – אני לא הצלחתי :-))

  • צוף  On 19/05/2003 at 10:57

    אין מצב שיובה-מילאן ישחקו בשבת. זה תמיד יהיה המשחק המרכזי ביום ראשון (אלא אם מדובר בגמר הצ'מפיונס ליג).

    אז אולי באמת בכיתם יחד כל הלילה ולא שמת לב?

  • רוני  On 19/05/2003 at 12:36

    משהו שאתה רוצה לשתף בו את כולם?

  • vitka  On 19/05/2003 at 12:45

    אבל לגמרי טועה בקשר ללילה ההוא.

  • אחת  On 19/05/2003 at 13:01

    זה תמיד קצת עצוב לראות אידיאלים ואיקונות תרבותיות קורסות.
    כולנו אנושיים מסתבר.
    ויש איזו ציפייה שדרור פוייר (דרור פוייר!, אח, כמה הערצתי אותך) יתעלה מעל להגיגים הבנאליים כל כך אודות הכתיבה.
    בשביל זה יש את ישרא.
    ואם זה עדיין איזה אפטר-שוק מהפיגוע, או סתם חוסר מוזה, אז סליחה.
    תכתוב כשתרצה, לא כשאתה מרגיש חייב.
    בהצלחה.

    (www.israblog.co.il/shemale)

  • דימבו  On 19/05/2003 at 14:07

    נו נראה שההמונים נהנים להשתעשע כאן.

    פויר להמונים?

  • פויה להמונים  On 19/05/2003 at 14:21

    קודם כל יש מצב שהיה משחק בליגה האיטלקית במוצ"ש, כי בליגה האיטלקית בד"כ יש 1-2 משחקים שמוקדמים למוצ"ש מהמחזור של יום ראשון.

    חוצמזה, פויר התאים לי פיקס לפלצן ההוא שהמציא דמעות על רבין. ההבדל הוא שבמקום לראות כדורגל הוא בטח ליקק לעצמו את כפות הרגליים באותו רגע. אה, וגם מצחיק אותי שהוא בחר להדגיש ברזומה את "42 מעלות" כאילו שמדובר בנשיונל ג'אוגרפיק. כולה עלון שמעניין את משולש שינקין-קינג ג'ורג'-אלנבי.

  • רוני  On 19/05/2003 at 21:04

    כי נראה לי שנכנסתם לפה כי הוא הצליח לרתק או להצחיק או להרגיז אותכם בעבר, שלושה דברים שהוא עושה מצויין גם לי.
    לא כל פוסט זה רסקולניקוב, וגם לא יכול או צריך להיות. תנו זמן להסתגל, לראות מה עושים פה, מספיק טוקבקים אדיוטיים יש באתרים אחרים.

  • דורי  On 20/05/2003 at 1:34

    לא ניצלנו, דרור. לא ניצלנו מכלום.
    אנחנו מכותרים והמצור רק הולך ומתהדק.

    גרפומניה זה כמו אלכוהול. כולה אסקפיזם.
    לחיים!

  • קובי  On 23/05/2003 at 14:52

    אם כבר מתים לא עדיף לעשות את זה באיזה חימשה כוכבים מדוגמת
    וכדאי לאכול רק מנות עיריות
    אם כבר…

  • צוף  On 25/05/2003 at 1:19

    זה דפנטלי המשחק המרכזי של המחזור, וזה דפנטלי יום ראשון.

    ובכלל, אחרי כל השנים אמרו לנו ההורים ויתר הזקנים שהם זוכרים איפה היו ומה עשו כשרצחו את קנדי, איזה מביך זה שאצלנו, כשרצחו את רבין, היה קרוקודיל דנדי בערוץ 2.

להשאיר תגובה

